Fråga experten: Inaktiva: BVC-sköterskan forum

BVC-sköterskan tar en paus, men vi hoppas på att snart kunna öppna upp igen för nya frågor.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Många blåmärken på benen (vild 2-åring) av Anony­m (fund­e­rsam) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 1,4k 0 Hej Jag är lite fundersam då jag tycker att min tös på 2 år och 8 mån har väldigt många... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
1,4k
1 åring, för mycket saliv? av Anony­m (mamm­a­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 772 0 Ett par gånger de senaste månaderna har min son plötsligt fått panik o börjat gnälla.. ser... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
772
Toalett/pottvägran av Anony­m (Mamm­a­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 1,5k 0 Hej! Min dotter på 3 år och 8 mån vägrar att använda toa/potta, inte ens för att kissa. Vi... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
1,5k
Ingen nagel på lilltån!!! av Anony­m (Ojsa­n­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 2,5k 0 Upptäckte att men dotter på dryga två månader saknar en nagel på ena lilltån, är bara en l... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
2,5k
Min bebis skriker! av IdaSe­l Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 824 0 Hjälp! Min flicka på 2 månader har varit skrikig sedan hon föddes. Först visste vi inte va... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
824
Jobbigt med sömnen av Anony­m (Tröt­t­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 665 0 Jag är ensamstående med två ungar. Min dotter blir 3 i oktober. Hon har alltid sovit bra,... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
665
10,5 månaders som inte leker tittut eller vinkar. Orolig! av Anony­m (Tack­s­am för svar) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 825 0 Jag är orolig för min son som är 10,5 månad. Han är en glad och social kille som ler stort... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
825
Gnisslar tänder av 2890 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 649 0 Hej! Min 5 åriga dotter gnisslar tänderna på natten. Är det tecken på stress el vad ka... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
649
Invikta tummar? av Anony­m (Orol­i­g mamma­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 1,3k 0 Min 3 månaders baby har tummen invikt i handen när den är sluten. Annars kan han öppna han... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
1,3k
Snälla svara snabbt! av Anony­m (Orol­i­g!) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 694 0 Hej. Vi åker till Mallorca om 2 dagar. Min 4-månaders son äter ersättning och i dag läste... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
694
Närmar sig 3 år och vill inte gå på pottan/toaletten av Anony­m (Tvåb­a­rnsma­m­ma) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 729 0 Jag har en dotter som blir 3 år nu i oktober. Vi försöker och försöker me pottan/toaletten... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
729
Ersättning av Moisb­o­is Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 633 0 Hejsan! Jag tänkte bara kolla några saker med dig ang. ersättning. Det är så att jag... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
633
Min snart 6 månaders flicka äter mindre och mindre.. av Catri­n­h Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 697 0 Hej! Jag är en väldigt orolig mamma som har en underbar liten tös. Allt har varit jätte b... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
697
Hej av Helle­3­33 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 655 0 Jag börjar bli desperat. Jag började skola in min dotter hos dagmamman förra måndagen. Sed... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
655
Hiv smitta! av Anony­m (orol­i­g) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 907 0 Hej. sitter här och grublar över något vilket får mig att må dåligt. PLus att jag är gra... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
907
2,5 årin som knappt äter något. av Anony­m (Lite oroli­g­mamma­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 801 0 Hej ! Vi har en son som är 2,5 år som knappt äter något. Han kan vissa dagar knappt ät... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
801
5 månaders som äter sällan och börjat plana på viktkurvan. av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 865 0 Hej! Vår dotter är snart 5 månader. Hon föddes i v.36+4 och vägde då 2700g och var 48cm l... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
865
3,5 mån bebis med grönt bajs... av mymli­s Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 1,1k 0 Hej! Min dotter är 3,5 månader och jag har delammat från start (pga ingen produktion i bö... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
1,1k
Tips vid potträning av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 733 0 Hej! Jag har en pojke på snart 3,5 år. Vi har under sommaren försökt vänja honom av med... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
733