Fråga experten: Inaktiva: BVC-sköterskan forum

BVC-sköterskan tar en paus, men vi hoppas på att snart kunna öppna upp igen för nya frågor.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Ska jag oroa mig?? av Bitte­r­sweet­2­012 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 688 0 Hej! Jag har en flicka på nästan 4 månader och nu är jag orolig för 2 saker. För ca 2 ve... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
688
Gravid lr ej av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 592 0 Hej. Jag undrar om jag testar mig nu att det visas att ja e gravid lr ej? Min mens är sen... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
592
hjälp! blir snart gaaalen! av Anony­m (Gale­n­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 746 0 Jag har en dotter på 3 månader som sedan 2 månader tillbaka i princip skrikit under dygnet... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
746
Varför är hon så liten? av Anony­m (orol­i­g) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 742 0 Har en dotter på sju månader som var ganska liten när hon föddes 2845 gr. och 47 lång. Hon... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
742
Öka mjölkproduktionen av plutt­e­n02 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 611 0 Har en dotter på en månad som jag har kunnat amma nu utan som helst problem. Nu var jag ma... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
611
Sömnsvårigheter av Lagos­e­n Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 653 0 Nu sträcker jag återigen ut en hand och söker rådgivning. Har tidigare haft sömnproblemati... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
653
gravid av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 652 0 Jag vet inte om jag ens valde rätt expert men kan man bli gravid om man ätit mini piller m... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
652
Tänder av Anony­m (Mats­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 656 0 Min son är 30 veckor gammal (7,5 månader) och har precis fått sina två nedersta tänder vil... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
656
tips på rutiner av Anony­m (mind­e­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 572 0 Mitt barn är just över året. Vilka sovtider kan passa då? Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
572
Vår tvååring kan inte färger av Anony­m (Elsa­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 1,1k 0 Vi har en tvåårig dotter (2 år och 6 månader) som inte kan färgerna. Det har börjat bekymr... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
1,1k
Sömnbekymmer! av fröke­n Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 682 0 Har en liten tjej som är 5 månader, hon har alltid varit krånglig med sömnen, men nu känn... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
682
Hur bet jag om hon är för varm ??? av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 672 0 Har en liten tjej på 8 dagar .. Någon sa att man ska känna i nacken om bebisen är för var... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
672
Prickar efter vaccination? av Liinn­d­a1 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 1,8k 0 Hej i onsdags tog min son 1 1/2 år vaccination, den mot mässling röda hund o påssjuka. dag... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
1,8k
Ål-dagen av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym
Äldre 15 Jul 09:41
661 1 Vad betudet Ål-dagen? Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym Äldre 15 Jul 09:41
1
661
2-åring sover plötsligt 3 tim. mindre på natten av Anony­m (tvil­l­ingma­m­ma) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 687 0 Har ett tvillingpar flicka/pojke som fyllde2 år i juni. Sedan 1 års ålder har de lagt sig... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
687
Äter inte så bra! av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 547 0 Har en son som fyller två år om ett par veckor. Han har alltid varit glad i mat, men nu ä... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
547
Råd om matvägrande 7 månaders av Arwen­7­7 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 587 0 Hej! Jag undrar om du har några tips hur vi ska få vår 7månaders att vilja äta vanlig ma... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
587
Flyga? av Anony­m (Bara lilla jag) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym (Bara lilla jag)
Äldre 13 Jul 02:04
785 1 Jag har en 2.5 årig tjej som har shunt o vi diskuterar semesterresmål här hemma. Då säger... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym (Bara lilla jag) Äldre 13 Jul 02:04
1
785
Vab av JNike Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Försäkringskassan
Äldre 12 Jul 15:21
737 1 Om förskolan är stängd, barnet är hemma. Pappa har semester, barnet blir sjuk. Kan och vab... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Försä­k­rings­k­assan Äldre 12 Jul 15:21
1
737
Spyr när hon är arg?! av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 836 0 Hejsan, jag har en dotter på 1år som har en vilja av stål. Idag när jag stängde vår altan... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
836