Fråga experten: Inaktiva: BVC-sköterskan forum

BVC-sköterskan tar en paus, men vi hoppas på att snart kunna öppna upp igen för nya frågor.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Panik i badet! av Frida­j­o Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 616 0 Hej Min dotter på snart 7 månader får rent ut sagt panik!!!då hon ska bada. Hon är hur gl... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
616
mat av loloo­1 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 520 0 hej min dotter är fem månader och två veckor hon tycker inte om matt och ersätning hon ät... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
520
Magont? av Anony­m (fund­e­rar) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Carmen
Äldre 15 May 15:08
695 1 Våran dotter fick feber onsdag kväll, bajsade även mycket och de hade en väldigt stark dof... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Carme­n Äldre 15 May 15:08
1
695
Magsjuka, allergi eller förkylning? av Anony­m (fund­e­rsam) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Carmen
Äldre 15 May 15:06
2,2k 1 Förra veckan var vi inne både torsdagen och fredagen. Hade inget besök och var inte ens ut... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Carme­n Äldre 15 May 15:06
1
2,2k
Hur många timmar? av Anony­m (A) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 651 0 Hej. Min dotter är 6 veckor och jag undrar hur många timmar på en dag dom " ska " vara vak... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
651
om mat av loloo­1 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 586 0 hej min dotter är 5månader och två veckor hon har svårt och ätta eller ta ersättning och... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
586
Lös i magen av romae­m­ol Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 1,0k 0 Hej. Jag har en sån på 5 månader. Jag ammar honom å han har även börja fått smakportion... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
1,0k
kudde eller ej ? av Marak­i­73 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Magnus
Äldre 10 May 10:58
742 1 Hej jag väntar barn och undrar om man ska ha kudde i spjälsängen eller ej? Ska man ha t... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Magnu­s Äldre 10 May 10:58
1
742
Amning av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 641 0 Hej! Jag väntar mitt första barn och har lite funderingar kring amning. Måste man amma he... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
641
Vägrar sova i sitt rum/ sin säng! av Madel­e­n21 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 713 0 Hej!! Vi har ett problem som jag hoppas kunna få lite råd angående. Det är såhär att v... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
713
Jag tror att hon inte blir mätt av Anony­m (Orol­i­g mamma­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 573 0 Hej! Det är så här att jag har en dotter som är precis tre månader. För två veckor sen b... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
573
dinapp och vanlig napp av Anna 712 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 679 0 hej, om man inte kan amma utan dinapp, kan man ändå använda vanlig napp när barnet är leds... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
679
Armsvett hos 6 åring... av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 860 0 Min dotter på 6 1/2 år luktar väldigt lätt armsvett, inte så det sätter sig på kläderna me... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
860
Smaka kryddig mat av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 640 0 Undrar om det inte är bättre att undvika stark och kryddig mat för en 6månaders? Även om d... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
640
11-månader, vill inte ha mat. av Anony­m (Undr­a­r) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 666 0 Hej. Undrar lite över våran dotter som är 11 månader och helst bara vill ha välling. Detta... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
666
Dottern har svårt med vissa uttal.. av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 708 0 Har märkt att vår dotter, nu 4,5 har svårt med vissa bokstäver i kombination med andra, fr... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
708
Trög mage på spädbarn av Finn Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 974 0 Undrar om spädbarn kan ha trög mage? Har en dotter på fem veckor,verkar ha väldigt trög ma... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
974
4-åring som vägrar bajsa. av Meand­H­im Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 841 0 Hej! Har en 4-årig kille som har väldiga problem med att bajsa, vi blir galna här hemma... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
841
Sju veckors bebis ändrat bajs och sömnvanor. av Mamma­H­ela Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 739 0 Anonym (MrsX) skrev 2012-05-02 12:51:42 följande: Nu har jag förvisso inte skrivit några... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
739
Min lilla prince Adam av Anony­m (orol­i­g mamma­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 1,1k 0 Hej det är så att min lilla prince Adam har vart förkyld länge och för en vecka sen fick h... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
1,1k