Fråga experten: Inaktiva: BVC-sköterskan forum

BVC-sköterskan tar en paus, men vi hoppas på att snart kunna öppna upp igen för nya frågor.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Sömnvägrande dotter av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 665 0 Jag blir knäpp snart. Vår dotter får inte sova mer än en gång på dagen eftersom om hon sov... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
665
Bör man lämna barnet? av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 723 0 Jag och barnets pappa är separerade sedan några år tillbaka. Det har nog aldrig fungerat s... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
723
Passiv haschrök- farligt för barn? av Anony­m (orol­i­g) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 1,1k 0 Hej! Det är så att grannarna i lägenheten ovanför oss (mest troligt) har börjat röka på... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
1,1k
Lång tid mellan målen av gosma­g­en Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 625 0 Våran dotter har börjat äta allt mer sällan men äter desto mer när hon äter. Ibland kan de... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
625
vecka 30 av babyv­ä­ntar Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 550 0 Jag kommer vara i vecka 30 när jag tar studenten och undrar om det är skadligt för barnet... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
550
Höga ljud av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 668 0 Är bebisar och små barn känsligare för höga ljud än vad vuxna är? Var går gränsen i så fal... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
668
Promenad i blåsväder av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 1,0k 0 Hej! Igår var jag ute och gick med min tvåveckors bebis i barnvagn. Det var ett väldigt bl... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
1,0k
Dricka till 4,5 månaders av Josef­i­ne Hedlu­n­d Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 761 0 Hej! Jag har en liten tjej som vid fyra månader fick testa lite gröt. Hon tycker mycket o... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
761
Sjuk 1åring med slemhosta som knappt äter... av Crazy­L­ady Inaktiva­: BVC-sköt­erskan CrazyLady
Äldre 25 Apr 21:13
801 2 Hej! Min 1åriga tjej råkade ut för magsjuka i fredags.. Som tur var så varade den bara i... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Crazy­l­ady Äldre 25 Apr 21:13
2
801
När introducera protein? av Ellas och Alvin­s mamma Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Ellas och Alvins mamma
Äldre 25 Apr 17:33
717 2 Hej! Jag har en son på snart 6 månader och de senaste 2-3 veckorna så äter han mat. Gröt... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Ellas och Alvin­s mamma Äldre 25 Apr 17:33
2
717
hjälp snabbt svar av Anony­m (orol­i­g) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Carmen
Äldre 25 Apr 16:32
667 1 hej i morse när min minst på 3 månader låg i vagndelen på golvet , och jag skulle gå och k... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Carme­n Äldre 25 Apr 16:32
1
667
oroliga föräldrar av Anony­m (stel bebis­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Carmen
Äldre 25 Apr 16:25
702 1 Hej! Har en son på 7 månader och han har klumpfot men vet inte om det har med saken att... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Carme­n Äldre 25 Apr 16:25
1
702
Spyr ofta när han äter... av Anony­m (Orol­i­g) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Carmen
Äldre 25 Apr 16:22
658 1 Hej! Jag är väldigt orolig för vår son, som är 17 månader. Ända sedan han började ä... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Carme­n Äldre 25 Apr 16:22
1
658
Lågt blodsocker på spädbarn av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym
Äldre 25 Apr 13:44
17,2k 2 Hej! Den 12e april födde jag en liten flicka. Allt såg fint ut och hon är en väldigt lugn... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym Äldre 25 Apr 13:44
2
17,2k
vila rotsaker av Corin­n­ee Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 525 0 Hej! jag undrar vila rotsaker el annat jag kan ge till min 4 månaders baby? har redan p... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
525
Kan man utesluta ersättning helt efter att barnet är 6 månader? av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 659 0 Hejsan.. Min dotter har hunnit bli 6 månader. Jag undrar om jag nu helt kan utesluta er... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
659
svampinfektion i bröstet? av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 1,2k 0 Jag har länge(ca1 mån) haft problem med sprickor runt bröstvårtan, å rött., haft riktigt o... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
1,2k
När ska tillväxten utredas? av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 573 0 Var på BVC för 2,5 års kontroll av min son. Han väger 11085 g och är 84,5 cm lång. Väldigt... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
573
Ålder?? av sandi­e­01 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 592 0 Hejsan!! Jag fick en dotter den24/3 och det har nu gått 4 veckor ( en månad) och då skrev... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
592
Kan inte sluta snusa av Anony­m (Bero­e­nde) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 706 0 Hej, Jag är gravdi i vecka 17 med andra barnet. Första gången jag väntade barn lyckades... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
706