Fråga experten: Inaktiva: BVC-sköterskan forum

BVC-sköterskan tar en paus, men vi hoppas på att snart kunna öppna upp igen för nya frågor.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
påssjuka utan feber av Maria­c­a Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Magnus
Äldre 2 Apr 13:51
1,2k 1 Hej, Min son på snart 5 år har varit förkyld en tid. För någon vecka sen fick han vad ja... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Magnu­s Äldre 2 Apr 13:51
1
1,2k
Svart prick i örat. av Anony­m (orol­i­g mor) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Magnus
Äldre 2 Apr 13:26
5,4k 1 Min son, snart fyra år, har en svart prick i örat sedan kanske något år tillbaka. Den sitt... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Magnu­s Äldre 2 Apr 13:26
1
5,4k
Kl:17 varje dag och natten igenom av Prote­c­tion Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 701 0 Hej! Vi har en tjej på 7 månader. Hon är andra barnet. Hon börjar varje dag vid 17-tiden... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
701
Hon bara tok skrek??? av pilli­p­lutt Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 661 0 Hon vaknade 02.00 och tok skrek så jag tog upp henne och gav henne mat och då brukar hon v... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
661
4månaders bebis som blir hård i magen trots laktulos. av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym
Äldre 31 Mar 08:57
607 1 Har en bebis på 4mån som bara får ersättning. Nan pro 1 ger vi och laktulos, 5ml per dag.... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym Äldre 31 Mar 08:57
1
607
Åka utomlands med bebis av Anony­m (flyg­r­esa m bebis­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Magnus
Äldre 30 Mar 14:29
568 1 Vi har haft ett jobbigt år med mycket sjukdomar i släkten och det senaste är nu inom min n... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Magnu­s Äldre 30 Mar 14:29
1
568
klädsel nyfödd av Diana­L­undbe­r­g Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Magnus
Äldre 30 Mar 08:20
681 1 Jag bor i ett land där medeltemperaturen sommartid är ca 40 grader i skuggan. Min första b... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Magnu­s Äldre 30 Mar 08:20
1
681
Bli kontaktfamilj av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Magnus
Äldre 30 Mar 07:39
622 1 Hej, jag undrar vad det innebär att bli kontaktfamilj? Har funderat på att det skulle vara... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Magnu­s Äldre 30 Mar 07:39
1
622
För liten viktuppgång? av Anony­m (Nybl­i­ven mamma­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Magnus
Äldre 30 Mar 07:27
689 1 Hej Min lilla tjej blir 14 dagar idag och igår var vi till BVC och vägde henne. Hon hade d... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Magnu­s Äldre 30 Mar 07:27
1
689
Röda, ömma och svullna bröstvårtor av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 2,8k 0 ag har det senaste haft svinont i mina bröstvårtor, och nu har dem blviit alldeles röda m... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
2,8k
2 månaders beter sig konstigt efter matning och på natten av Anony­m (mamm­a­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 765 0 Min dotter som är 2 månader beter sig så konstigt efter matningarna. Hon spänner bak kropp... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
765
vaccinera eller inte? av Anony­m (fund­e­rsam) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Magnus
Äldre 27 Mar 15:51
566 1 Min fbebis är 16 mån och jag funderar nu på om hon bör få fästingvaccin eller inte. Vi bor... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Magnu­s Äldre 27 Mar 15:51
1
566
Badkrångel av Anony­m (Orol­i­g) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 564 0 Hej, Min son, snart 2 år, har börjat att bli rädd för att bada. Han gick på babysim ... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
564
Blir en 5 måns bebis bortskämd av att bli hållen/buren? av Anony­m (bebi­s­mama) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 1,2k 0 Hej! Jag bär/håller min 5måns bebis så ofta jag kan, tycker det är mysigt att han somna... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
1,2k
Svettig och varm bebis av Agnes­M­H Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 696 0 Min lille kille på nio veckor är så varm och svettig hela tiden, när han ligger i min fam... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
696
prick på näsan av Anony­m (?) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym (?)
Äldre 26 Mar 19:30
1,2k 1 Min son har en röd prick på nästippen, som ett litet sår nästan. Han ha haft den i över et... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym (?) Äldre 26 Mar 19:30
1
1,2k
Te olämplig dryck för barn? (1,5 år) av Slang­b­ellan Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 1,1k 0 Vårt barn älskar te! Har dessvärre gjort misstaget att låta barnet smaka på sista slatten... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
1,1k
Hur långt e jag gången? av Anony­m (22:a­n­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Magnus
Äldre 26 Mar 09:04
528 1 Hej! Jag har precis plussat och har en cykel på 22 dagar. 1:a mensdagen den 5:e mars och... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Magnu­s Äldre 26 Mar 09:04
1
528
Rs virus?! av Anony­m (Orol­i­g faste­r­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Magnus
Äldre 26 Mar 08:01
701 1 För nio dagar sedan föddes min lille brorson med planerat kejsarsnitt. Eftersom min bror o... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Magnu­s Äldre 26 Mar 08:01
1
701
På ett enkel sätt.. av Smirr­e­söt Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 514 0 Hej! blivit förvirrad över när vi ska ha samlag för att det ska ta? När är jag fer... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
514