Fråga experten: Inaktiva: BVC-sköterskan forum

BVC-sköterskan tar en paus, men vi hoppas på att snart kunna öppna upp igen för nya frågor.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Hur får jag.. av Anony­m (Hur!­?­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 1,3k 0 Har ett barn på ca ett år. H*n nyps så förskäckligt, så det blir sår och speciellt på brös... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
1,3k
hur bemöta utbrott? av Anony­m (123) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 1,3k 0 Vårt barn är 1.5år. Får utbrott, dvs skriker, grinar o slänger sig på golvet när han ej få... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
1,3k
röda utslag i rumpan av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Eva
Äldre 11 Feb 22:27
4,8k 1 min 4v gamla son har fått dessa utslag..har fått info om att lufta o smörja med inotyol..... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Eva Äldre 11 Feb 22:27
1
4,8k
Gått ner 200 gram på ett halvår. Dotter 2 år. av padda­n­11 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Eva
Äldre 11 Feb 22:13
1,7k 1 Hej! Jag har en fundering kring min dotters vikt. Hon är 2 år ( 25 jan) , 90 cm lång och... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Eva Äldre 11 Feb 22:13
1
1,7k
suddig syn, stel nacke m.m...orolig? av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym
Äldre 4 Feb 10:43
2,7k 2 ska man bli orolig om en sjuårig tjej 1-2 gånger i veckan klagar på suddig syn. blir irrit... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym Äldre 4 Feb 10:43
2
2,7k
Napp eller Tumme av Anony­m (Förv­i­rrad) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym (Förvirrad)
Äldre 3 Feb 15:10
1,7k 2 Hej! För snart 3 veckor sedan slutade vår kille med napp 2år och 9 månader med nappen. Me... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym (Förvirrad) Äldre 3 Feb 15:10
2
1,7k
3 månaders sover 9 timmar per dygn! av Alby Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Eva
Äldre 3 Feb 14:51
1,9k 1 Hej flicka är tre månader, och hon har ingen röd tråd med vilka tider hon äter, ibland va... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Eva Äldre 3 Feb 14:51
1
1,9k
Prickar i ansiktet av tinti­l­ade Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Eva
Äldre 3 Feb 14:38
1,5k 1 Min två månaders son har små prickar som utslag i ansiktet. Mest vid tinningen. Det är int... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Eva Äldre 3 Feb 14:38
1
1,5k
introducera nappflaska av Anony­m (anon­y­m) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Eva
Äldre 3 Feb 14:28
1,7k 1 Hej! Vår dotter är snart två månader gammal. (Hon föddes dock sju veckor för tidigt.)  S... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Eva Äldre 3 Feb 14:28
1
1,7k
Tips för att få dottern att sova i egen säng av Spind­e­rella­T­arant­e­lla Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Eva
Äldre 3 Feb 14:19
1,5k 1 Vi har en dotter som är tre år. Vi har under hela hennes uppväxt tampats med hennes sömn,... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Eva Äldre 3 Feb 14:19
1
1,5k
Snälla hjälp oss!!! av Theli­s­esmam­m­a Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Eva
Äldre 23 Jan 22:01
2,2k 2 Hej, vi har en dotter som blir 3 år i mars. Och i stort sett hela hennes liv, har hon somn... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Eva Äldre 23 Jan 22:01
2
2,2k
Orolig för min dotters utveckling av Anony­m (orol­i­g) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Eva
Äldre 23 Jan 21:24
2,1k 1 Hej! Jag har en dotter som är 15 månader och jag oroar mig för hennes utveckling. Vi har p... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Eva Äldre 23 Jan 21:24
1
2,1k
Skriker vid amningen :( av lilla­n­z83 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Eva
Äldre 23 Jan 21:13
1,9k 1 Hej! Har en son på 3,5 månader som har krånglat vid amningen nu i snart 1 månad! Han äter... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Eva Äldre 23 Jan 21:13
1
1,9k
sömn-fråga av Anony­m (mamm­a­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 1,2k 0 Hej! Har en dotter på 7 veckor. Hon brukar somna vid midnatt, oftast mellan 23 och 1. Har... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
1,2k
Svinkoppor av Tessa­L­ove Inaktiva­: BVC-sköt­erskan TessaLove
Äldre 16 Jan 23:09
1,9k 1 Hej. Vår dotter som är 2-år har fått en släng av svinkoppor för 6e gången sen februari för... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Tessa­L­ove Äldre 16 Jan 23:09
1
1,9k
röda prickar av heffa­k­lumpe­n­89 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 1,2k 0 Hej! Jag har en dotter på 12 veckor. För några veckor sen upptäckte jag att både jag och... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
1,2k
Jobbiga nätter av Anony­m (Tröt­t mamma­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 1,2k 0 Vi har en dotter som är drygt 7 månader som sover väldigt dåligt och oroligt på nätterna.... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
1,2k
Trötta och oroliga föräldrar av Famil­j­enO Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 1,2k 0 Vi har en dotter på 9 månader och sen några veckor tillbaka vill hon inte längre sova hela... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
1,2k
Amning/ prematur av Isabe­l­le14 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 1,1k 0   Jag födde barn med akut ks för en månad sedan i v 31+6 och eftersom att bebisen är prema... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
1,1k
ont i magen av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 1,3k 0 Hej, Jag har säkert under 1 års tid nu haft ont i magen, långt ner, har varit hos läkar... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
1,3k