Fråga experten: Inaktiva: BVC-sköterskan forum

BVC-sköterskan tar en paus, men vi hoppas på att snart kunna öppna upp igen för nya frågor.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Mjölk i brösten men osynkat? av Anony­m (amni­n­g?) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 1,0k 0 Hej! Jag har en tjej som precis blir en månad gammal nu. I början på BB flaskmatades hon m... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
1,0k
1-åring äter väldigt dåligt av Arwen­7­7 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 1,0k 0 Min 1-åring äter väldigt lite. Han har börjat äta sämre och sämre de senaste veckorna. Jag... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
1,0k
Ögonförlamning av Anony­m (Mamm­a­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 1,7k 0 Hej! Fick veta idag att vår nu 1½ åriga dotter har en medfödd förlamning i ett öga. Vi har... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
1,7k
5 åring som kissar på sig vid skratt av 2890 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 1,3k 0 Hej! Min 5-åriga dotter, snart 6 år kissar ofta på sig vid skratt. Hon slutade med blöja... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
1,3k
Nattblöja av Anony­m (undr­a­nde mamma­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 1,0k 0 Hej Har en 6 ½ årig pojk som fortfarande behöver nattblöja. Han är torr var tredje natt... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
1,0k
Smörja ansiktet i vinter?? SNABBT SVAR!! av Crazy­C­hrist­i­na Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 1,2k 0 Jag undrar hur det egentligen ligger till med att smörja ansiktet på barn på vintern. Ja... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
1,2k
Koppling högt blodsocker och dålig sömn? av hcg Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 2,5k 0 Hej, Har en flicka som är drygt två år och som sover väldigt dåligt. Hon vaknar och skr... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
2,5k
Dotter med svamp eller liknande av Anony­m (Oroa­d mamma­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym (Oroad mamma)
Äldre 2 Dec 22:46
1,3k 1 Hej Vet inte riktigt om du kan hjälpa mig men börjar bli rådlös. Det började för ca... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym (Oroad mamma) Äldre 2 Dec 22:46
1
1,3k
Mat- och sovrutiner 9-månaders bebis av Eva Josef­i­n Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 4,1k 0 Hej! Vår son blir snart 9 månader (hans storasyster är 4 år). Han är en aktiv bebis och v... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
4,1k
Urinvägsinfektion små barn? av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 1,2k 0 Hej!  Jag har en liten fråga angående urinvägsinfektion. Min dotter är nu snart 5,5 mån.... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
1,2k
Hur får jag dottern att äta?! av micki­s­01 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 961 0 Min dotter vägrar äta vanlig mat. Varje gång jag ska mata henne så vägrar hon jag har test... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
961
Feber av Anony­m (fund­e­rar) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 793 0 Hej ! Har två frågor... min pojk på 15 månader har feber, 38,2 har han nu, och ä... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
793
Hur mycket vatten behöver han? av Anony­m (Noji­g mamma­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Eva
Äldre 30 Nov 11:28
1,2k 1 Hej! Min son är snart 6 månader och äter enbart gröt, mat och fruktpureer. Dvs varken brö... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Eva Äldre 30 Nov 11:28
1
1,2k
Nutritionssond av Anony­m (jobb­i­gt) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Eva
Äldre 30 Nov 10:39
1,6k 1 Vår son har haft sond sedan han föddes för snart 6 månader sedan. Jag sätter sonden själv... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Eva Äldre 30 Nov 10:39
1
1,6k
"Matschema" till min 6 månaders av linb Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Eva
Äldre 30 Nov 09:45
2,0k 1 Hej! Min son är snart 6 månader och har på inrådan av min BVC-sköterska börjat med "mat"... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Eva Äldre 30 Nov 09:45
1
2,0k
Gillar inte gröt av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 798 0 Hej, min son är nu sex månader. När han var fyra månader började vi med smakportioner. Bör... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
798
avbryttit ppiller av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Eva
Äldre 29 Nov 12:00
939 1 hej.. har avbryttit min ppiller.. har haft mens.. när har ja chans o bli med barn.. Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Eva Äldre 29 Nov 12:00
1
939
Utslag av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Eva
Äldre 29 Nov 11:57
993 1 Min dotter fick för ngr veckor sedan utslag på kinderna efter att ha ätit bulle bakad på m... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Eva Äldre 29 Nov 11:57
1
993
Kan ett litet barn äta FÖR mycket mat?? av deede Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Eva
Äldre 29 Nov 11:51
1,2k 1 Har en tjej på snart 17 månader som älskar mat! Hon har alltid ätit mycket och gått upp... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Eva Äldre 29 Nov 11:51
1
1,2k
hjälp mig reda ut detta? av septe­m­ber08­0­9 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Eva
Äldre 29 Nov 11:28
973 1 min son på snart 8 månader har lämnat hormonprover och nu fick vi tillbaka svaret att hans... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Eva Äldre 29 Nov 11:28
1
973