Fråga experten: Inaktiva: BVC-sköterskan forum

BVC-sköterskan tar en paus, men vi hoppas på att snart kunna öppna upp igen för nya frågor.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Fel vid amning.. av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Eva
Äldre 29 Nov 11:21
1,0k 1 Kan man amma fel så att bebisen får lunginflammtion? Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Eva Äldre 29 Nov 11:21
1
1,0k
Mattider/mängd av Swemp­a Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 878 0 Hej! Har några frågor angående mattider, matmängd och lite annat för mitt barnbarn.... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
878
3 årings sömn av That is life Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 817 0 Jag har tagit upp detta med våran bvc sköterska ang sonens "sömnproblem" som han har haft... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
817
4-åring somnar sent av Perla­n­08 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 1,3k 0 Hjälp oss snälla FL! Har en kille som är född juli-08. Han har sedan han var liten sovi... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
1,3k
en fråga av santo­s­12391 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 758 0 hur många bollar har man i ett bolltäke Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
758
Går ner i vikt.. av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 809 0 Om en bebis vid 3 veckors ålder går ner 50 g och mamman är trött skall man anmäla det då?... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
809
ska jag ge extra vatten? av spela­r­roll Inaktiva­: BVC-sköt­erskan spelarroll
Äldre 19 Nov 06:44
1,2k 3 hej! jag är i dubai förenade arabemiraten och vi har 30 grader här fast lite svalare inom... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan spela­r­roll Äldre 19 Nov 06:44
3
1,2k
BVC säger att min son är tjock av Anony­m (orol­i­g & arg) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Eva
Äldre 18 Nov 10:13
1,6k 1 Hej Jag har precis varit på BVC koll med min 5-åring. Han ligger helt perfekt på sin vi... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Eva Äldre 18 Nov 10:13
1
1,6k
Amning - dricka mjölk? av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Eva
Äldre 18 Nov 09:10
1,1k 1 Hej, Jag ammar och har hört att man inte ska äta/dricka mjölkprodukter. Jag undrar va... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Eva Äldre 18 Nov 09:10
1
1,1k
Hjälp! av drake­n­81 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 793 0 Hej. Har en flicka på 18 månader. I måndags för ca en vecka sen märkte vi en utbuktning på... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
793
Inte ens en månad o ändå så mammig? av TeamC­a­z Inaktiva­: BVC-sköt­erskan TeamCaz
Äldre 17 Nov 12:00
1,1k 2 Jag fick min andra son den nionde okt, så han är inte ens en månad. Jag o pappan har märk... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan TeamC­a­z Äldre 17 Nov 12:00
2
1,1k
Krångel vid amning o jobbiga kvällar av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 894 0 Hej Har en 8 v tjej. Hon har mer o mer börjat krångla vid anningen. Hon sugerigång utdriv... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
894
Sämre sömn 5 månaders av Anony­m (Tröt­t­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym (Trött)
Äldre 14 Nov 11:46
1,1k 2 Hej! Min son som nu är 5 månader har plötsligt börjat vakna 3-6 ggr per natt, mot ca 1 gå... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym (Trött) Äldre 14 Nov 11:46
2
1,1k
varför så trött och vägrar äta? av miati­l­da090­9­20 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 820 0 min dotter är 3 år. på sitt nya dagis så sover hon inte längre. men hemma på helgerna s... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
820
samsovning av Anony­m (undr­a­r) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 806 0 Ska ha mitt första barn när som helst. Har förstått att samsovning är bra för nattamning m... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
806
Har jag fått familjens magsjuka nu?? av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 778 0 Hej alla! Måste bara få fråga er om ni har någon erfarenhet av magsjuka i mild form??... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
778
huvudomfång av Anony­m (orol­i­g) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 753 0 Hej känner mig lite orolig ang min dotters huvudomfång. När hon föddes mätte dom till 34... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
753
Hjälp..! Bajs fråga.. :/ av Anony­m (orol­i­g mamma­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 866 0 Min son blir 3 månader om en vecka, han får ersättning NAN 1. han har vart förstoppad 2 gg... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
866
Peta sig i näsan till det blöder av Anony­m (frus­t­rerad­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Eva
Äldre 9 Nov 11:41
2,1k 1 Hej! Min 21 månaders dotter tycker om att peta sig i näsan. Hon gör det när hon är uttråka... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Eva Äldre 9 Nov 11:41
1
2,1k
Hur får man bort mollusker? av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Eva
Äldre 9 Nov 11:31
3,8k 1 Hej! Min pojk har fått en mollusk på foten. Finns  det något man kan ta på den för a... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Eva Äldre 9 Nov 11:31
1
3,8k