Fråga experten: Inaktiva: BVC-sköterskan forum

BVC-sköterskan tar en paus, men vi hoppas på att snart kunna öppna upp igen för nya frågor.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Bebis äter för mycket? av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Eva
Äldre 30 Oct 09:21
961 1 Jag har en son på 2mån. Han har alltid varit väldigt förtjust i maten och gått upp extremt... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Eva Äldre 30 Oct 09:21
1
961
Hysteriskt från morgon till kväll av Anony­m (Oläm­p­lig mamma­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 782 0 Jag orkar inte mer! Jag tycker synd om mina barn, och synd om mig. Jag fullkomligt flip... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
782
sluta amma, för mycket riktig mat??????? av Anony­m (Förv­i­rrad) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Eva
Äldre 29 Oct 17:08
835 1 Jag har en 6 månaders och vill ev sluta amma ( har hel ammat till 4 mån, började då med sm... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Eva Äldre 29 Oct 17:08
1
835
5-åring som får finnar av Lugne­t Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Eva
Äldre 29 Oct 16:56
3,6k 1 Jag har en dotter som är 5 år och som har enstaka finnar och kvisslor och har haft det gan... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Eva Äldre 29 Oct 16:56
1
3,6k
Hur många ägg kan en 2-åring äta? av Anony­m (Ägg?­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 1,2k 0 Ja som frågan lyder... finns det någon övre gräns för hur många ägg per dag som en pojke p... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
1,2k
fundering om blodtransfusion av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 614 0 Om ett barn får en blodtransfusion  kan man fortfarande kolla kromosomerna genom ett blodp... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
614
Vill inte bajsa på toaletten av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym
Äldre 25 Oct 12:05
890 2 Hej Min dotter är 4 år och vill inte bajsa på toaletten hon vill alltid ha blöja. det ve... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym Äldre 25 Oct 12:05
2
890
Virus & förkylningar av Ankan­9­1 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Ankan91
Äldre 22 Oct 09:28
876 2 Har en fråga ang. Nyfödd . Vi ska få en liten bebis inom dom Närmsta veckorna. Hur försik... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Ankan­9­1 Äldre 22 Oct 09:28
2
876
när kan fontanellen skadas? av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Magnus
Äldre 22 Oct 09:20
2,1k 1 Min bebis som är 7 månader lekte med andra bebisar och min dotter råkade krocka med en ann... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Magnu­s Äldre 22 Oct 09:20
1
2,1k
Ang. utlåtande på 3-års kontroll av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Carmen
Äldre 22 Oct 09:18
2,2k 1 Hej! Min son var nyligen på 3-års kontrollen. När vi kommer in i rummet är min son förs... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Carme­n Äldre 22 Oct 09:18
1
2,2k
Sonen slog i huvudet - skador? av Anony­m (klan­t­ig mamma­!­!!) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Carmen
Äldre 22 Oct 09:11
967 1 Min son (snart 5 månader) låg på mage på en lekmatta (lekmattan är från IKEA och är inte s... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Carme­n Äldre 22 Oct 09:11
1
967
fontanell!! av Anony­m (wiiw­i­i) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Magnus
Äldre 22 Oct 09:09
2,8k 2 sköterska tog med 2 fingrar o tryckte in lite på min bebis huvud... precis på främre fonta... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Magnu­s Äldre 22 Oct 09:09
2
2,8k
Hur blir min 4-åring blöjfri om natten av Anony­m (mamm­a­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 911 0 Hej!  Min son på 4år var blöjfri om dagen redan som 2åring, så har vi försökt få han blöjf... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
911
stora folkmassor? av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Eva
Äldre 19 Oct 09:27
920 1 Hej! Är det dumt att ta med en nyfödd till en mässa med massor av folk säkerligen? Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Eva Äldre 19 Oct 09:27
1
920
Kiss- och bajsåldern som inte tar slut av Anony­m (Tvåb­a­rnsma­m­man) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 1,5k 0 Hej! Vår femårige son tycker det är jättekul att säga bajs, snopp och dylikt i tid och ot... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
1,5k
Matproblematik av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 686 0 Hej! Jag har en son som nu är 8,5månader som är väldigt knölig med maten. Jag vill dire... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
686
3-åring som onanerar väldigt ofta.. av Anony­m (fund­e­rsam) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 969 0 Jag har en dotter som är 3,5 år. sedan hon var 1,5 han hon gnuggat sig mot soffan, stolar... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
969
kraftig diarré 16 mån av Anony­m (orol­i­g mamma­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 671 0 Hej Jag har en dotter på 16 månader som  under den senaste 1 1/2 veckan haft kraftig dia... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
671
Måste man äta ordentlig kvällsmat? av Anony­m (kväl­l­smat) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 973 0 Hej, Först lite bakgrundsinfo: Vi har en son som är 22 mån. Han går på förskola ca 8-1... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
973
BeCalm'd av Anony­m (MIE) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 768 0 Hej! Jag undrar om du har erfarenhet av ett kosttillskott som heter Becalm'd? Ska tydli... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
768