Fråga experten: Inaktiva: BVC-sköterskan forum

BVC-sköterskan tar en paus, men vi hoppas på att snart kunna öppna upp igen för nya frågor.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
hur ska jag göra? av Anony­m (fund­e­rsam mamma­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 702 0 Min dotter är 5månader och väger 5495g och är 61cm lång. hur ska jag göra för att få henn... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
702
Klimakteriebesvär av Plexu­s Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 675 0 Vart kan jag köpa Progesteronsalva? Finns den bara på Apotek eller även i hälsobutiker??... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
675
tips på att sluta amma av Madel­e­n21 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 848 0 hej jag har en son som är 2 år och han ammas än. mestadels till natten och på natten... n... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
848
Reaktion på klor. av Anony­m (me) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym (me)
Äldre 8 Oct 20:31
3,3k 2 Vi var på babysim med våran 5 månaders bebis igår, det var tredje gången vi var på det. Me... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym (me) Äldre 8 Oct 20:31
2
3,3k
alltid pekar på öronen av Anony­m (king­a­nthon­i­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Eva
Äldre 8 Oct 19:49
947 1 HEJ!Jag har ett årig gammal barn och han alltid kliar sina öron . Jag tog honom till en ... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Eva Äldre 8 Oct 19:49
1
947
Alltid hungrig? av Karam­e­llan Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Eva
Äldre 8 Oct 19:44
1,2k 1 Hej! Vi har en liten kille på 14 månader. Det är så här att han är alltid hungrig. När vi... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Eva Äldre 8 Oct 19:44
1
1,2k
"utskrivningen" från bvc av Min högst­a önska­n Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Eva
Äldre 8 Oct 19:34
817 1 När brukar utskrivningen från bvc vara? Är inte det när barnet är ca 5 år? Då får de väl ä... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Eva Äldre 8 Oct 19:34
1
817
plattskallr av Anony­m (orol­i­g) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Eva
Äldre 8 Oct 19:28
868 1 Hej! Min BVC-sköterska har sagt att plattskalle är ett fenomen som går bort av sig själv... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Eva Äldre 8 Oct 19:28
1
868
Hur får vi honom torr på natten? av Soffi­8­0 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Eva
Äldre 8 Oct 19:20
785 1 Hej! Vi har en son på snart tre år som har varit torr på dagen i mer än sex månader nu.... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Eva Äldre 8 Oct 19:20
1
785
bajsar på sig av Anony­m (orol­i­g mamma­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Eva
Äldre 8 Oct 19:09
887 1 Visste inte riktigt om jag skulle ta det här el inte men.. Har en 5 årig pojke som bajsar... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Eva Äldre 8 Oct 19:09
1
887
Han får inte träffa sitt barn! av Zassa­9­3 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 750 0 Jag vet inte riktigt vilket forum detta ska in på men hoppas någon kan hjälpa mig..  Mi... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
750
Sömn hos 4månaders bäbis av MikaS Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 677 0 Hej!  Jag har lite funderingar kring min 4 månader gamla dotters sömn rutiner.. Eller bri... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
677
ej genomgräddad mat och kakor av Anony­m (orol­i­g) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 938 0 Hej! Läser att toxoplasmosparasiter och listeriabakterier dör vid 70 grader. Kan jag därm... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
938
Normalt beteende? av Anony­m (J) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 757 0 Hej! Vi har en liten tjej som blir 3 i januari och en liten kille som är 15 månader.... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
757
hon får ingen luft, vad ska jag göra av ALLIE­V­ERDO Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 1,1k 0 Jag har en smart 8veckors liten tjej. Två,tre ggr senaste veckorna har jag fått slita upp... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
1,1k
Nästan nio veckors bebis, hulkar och får svårt att andas. av Bäbas Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 2,5k 0 Min dotter har haft det här problemet sedan födseln. Hon hulkar och kan inte andas in, svä... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
2,5k
Hjälp, mjölken försvinner... av 5barn­s­mamma­1­2 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 723 0 Hej! Min son föddes med downs syndrom och är nu 4 månader. Från början kunde han inte amma... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
723
2-åring med tics av Anony­m (Fund­e­rsam mamma­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym (Fundersam mamma)
Äldre 5 Oct 09:15
1,3k 1 Hej! Min tvååriga son har nån slags tics för sig när han pratar. Alla meningar som slut... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym (Fundersam mamma) Äldre 5 Oct 09:15
1
1,3k
Dreglande snart 2 åring av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 726 0 Min 22 mån "bebis" dreglar fortfarande och behöver alltid ha en sk. dregellapp på sig. Är... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
726
treåring kissar hela tiden av Trixi­b­ell Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 771 0 Hejsan. Min treåriga son har varit utan blöja på dagen sedan tidigt i sommar. Vi flytta... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
771