Fråga experten: Inaktiva: Gästexperter forum

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Plötsliga flytningar? av Aila Inaktiva­: Gästexpe­rter 891 0 Hej! Jag har helt plötsligt börjat få väldigt mycket flytningar, dom är ganska rinniga och... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
891
extre oro:( tacksam för svar av Kaall­e­e0212 Inaktiva­: Gästexpe­rter 414 0 Hej. Startar denna tråd pga av en extrem oro och fruktansvärt fysiskt mående som bara blir... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
414
Fråga om Tillsvidareanställning - Provanställning av Anony­m (undr­a­nde) Inaktiva­: Gästexpe­rter 393 0 Hej.Låt oss säga att en har jobbat som tillsvidareanställd på ett företag i 3 år och blir... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
393
Problem med kissandet av Surae­r­iksso­n Inaktiva­: Gästexpe­rter 950 0 Hej, jag är en ung man som har fått sig lite problem, det är så att jag upptäckte att ja... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
950
"upphöjd" tatuering av JMell­i­ee Inaktiva­: Gästexpe­rter 1,6k 0 Jag tatuerade mig för första gången den 3/6 och resultatet blev riktigt bra. Jag smörjer i... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
1,6k
Brainstorma lite med mig ni som kan av thain­e­sblog­g Inaktiva­: Gästexpe­rter 590 0 Hej! Jag har prov på EU på måndag, och känner redan nu att jag är väldigt nervös, jag h... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
590
ledsen ångrar det djupt! av Anony­m (LEDS­E­N TJEJ) Inaktiva­: Gästexpe­rter 990 0 Hej! Det är såhär att jag har gjort ett stort misstag som jag ångrar. Jag jobbade på äldre... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
990
rätt att komma tillbaka efter mammaledighet av Anony­m (hw91­) Inaktiva­: Gästexpe­rter 882 0 Hej, jag undrar om man har rätt att komma tillbaka till jobbet efter mammaledighet om man... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
882
skada sköldkörteln av Bigga­n­02 Inaktiva­: Gästexpe­rter 636 0 Hej, var med min som 9 år till tandläkaren. Han har fina tänder och har aldrig haft proble... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
636
Lässvårigheter. av Ännu en anony­m krist­e­n kille Inaktiva­: Gästexpe­rter 666 0 Hallå på er! Jag har alltid varit bra på att läsa. Jag har gått på universitet m.m Saken ä... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
666
Smärta i bröstet - 5 minuters attacker av Filos­o­fi Inaktiva­: Gästexpe­rter 556 0 Fick för några månader sedan en sakta krypande smärta i mellangärdet. Efter någon minut ha... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
556
Min partners svartsjuka driver mig till vansinne! av Mor87 Inaktiva­: Gästexpe­rter 748 0 Hej! Min pojkvän o far till mitt barn är sjukligt kontrollerande och svartsjuk. Jag förstå... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
748
Vatten i lungorna av Maria­1­111 Inaktiva­: Gästexpe­rter Maria1111
Äldre 5 May 02:10
3,4k 1 Hej, jag har råkat få vatten i fel hals när jag drack vatten för ca en timme sen. Jag har... Inaktiva­: Gästexpe­rter Maria­1­111 Äldre 5 May 02:10
1
3,4k
Min jobbtitel står inte på mitt anställningsavtal! av Anony­m (Förv­i­rrad) Inaktiva­: Gästexpe­rter 1,1k 0 Hej, jag har nyligen börjat jobba heltid på ett bemanningsföretag men det står inte vad ja... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
1,1k
Varför får jag inte min mens? av Eissi Inaktiva­: Gästexpe­rter 780 0 Hej! Detta är mitt första inlägg så är inte helt säker på vart jag ska posta frågan. Me... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
780
Musikångest!!!! av snöwh­i­te Inaktiva­: Gästexpe­rter 602 0 HJÄLP! Har ett seriöst problem här! Vilken låt är det som går "If I fly to yesterday" ???... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
602
Yr när jag blundar? av Anony­m (Anon­y­m tjej) Inaktiva­: Gästexpe­rter 4,2k 0 När jag går och lägger mig och blundar blir jag helt yr och när jag öppnar ögonen slutar d... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
4,2k
Delad vårdnad, mina veckor mitt beslut? Vad säger lagen? av mami Inaktiva­: Gästexpe­rter 989 0 Hej! Vi har delad vårdnad. Min son på snart 9 år behöver ha fritids mina veckor. Vi har... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
989
Matteproblem av nolls­t­älld Inaktiva­: Gästexpe­rter 1,1k 0 Kan någon vara snäll och förklara hur 3-2 3/4+2/3-3/21 =6/7 Alltså: tre minus två tre f... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
1,1k
tips på SMARTA mål? av Anony­m (påjo­b­bet) Inaktiva­: Gästexpe­rter 689 0 Jag behöver konkreta tips på SMARTA mål inför ett utvecklingssamtal på jobbet. Det står st... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
689