Fråga experten: Inaktiva: Gästexperter forum

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Utstående öra av Anony­m (mamm­a­) Inaktiva­: Gästexpe­rter 748 0 Min son hade öron som låg mot huvudet när han var nyfödd och de var väldigt raka, men de s... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
748
Migrationsverket visum av Anony­m (gh) Inaktiva­: Gästexpe­rter 669 0 Hej! Jag är student i Sverige och jag klarade min studier väl här. Jag kom till Sverige... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
669
Leva med en manodepressiv mamma av Sunsh­i­ne01 Inaktiva­: Gästexpe­rter 1,1k 0 Att leva med en manisk mamma.. Söker råd, hjälp och stöd för att klara av en stabil rela... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
1,1k
hjälp av sara klar Inaktiva­: Gästexpe­rter 670 0 Hej , jag blir 20 år och går fortfarande i skolan , jag tar studenten i juni månaden , jag... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
670
IVA_usk! av bunny­s Inaktiva­: Gästexpe­rter 688 0 Hej! Jag har fått ett jobb som IVA undersköterska inom sthlmlänslandsting. 1. vad ska j... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
688
kärlek o droger av Anony­m (käri­h­an) Inaktiva­: Gästexpe­rter 749 0 Mitt ex är missbrukare. Och har bipolär. Varje gg han hade en avtäning lämna han mig o v... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
749
Vad är detta? av malle­s Inaktiva­: Gästexpe­rter 698 0 Trycker i bröstkorgen, svårt att andas, mår illa, snurrig, går inte över förens om ca 1 ti... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
698
rockabilly frisyr till ansiktsform av h4nni­b­al Inaktiva­: Gästexpe­rter 1,1k 0 hej! jag är jätteinspirerad av rockabilly och andra äldre stilar. just nu har jag rätt kor... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
1,1k
Hur släpper man taget om någon man älskar innerligt? av Agm Inaktiva­: Gästexpe­rter 2,7k 0 Jag har försökt att släppa taget men förgäves. Hur gör jag ? Vad gör jag gör att kunna acc... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
2,7k