Fråga experten: Inaktiva: Gästexperter forum

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Utstående öra av Anony­m (mamm­a­) Inaktiva­: Gästexpe­rter 748 0 Min son hade öron som låg mot huvudet när han var nyfödd och de var väldigt raka, men de s... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
748
Migrationsverket visum av Anony­m (gh) Inaktiva­: Gästexpe­rter 669 0 Hej! Jag är student i Sverige och jag klarade min studier väl här. Jag kom till Sverige... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
669
Leva med en manodepressiv mamma av Sunsh­i­ne01 Inaktiva­: Gästexpe­rter 1,1k 0 Att leva med en manisk mamma.. Söker råd, hjälp och stöd för att klara av en stabil rela... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
1,1k
hjälp av sara klar Inaktiva­: Gästexpe­rter 670 0 Hej , jag blir 20 år och går fortfarande i skolan , jag tar studenten i juni månaden , jag... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
670
IVA_usk! av bunny­s Inaktiva­: Gästexpe­rter 688 0 Hej! Jag har fått ett jobb som IVA undersköterska inom sthlmlänslandsting. 1. vad ska j... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
688
kärlek o droger av Anony­m (käri­h­an) Inaktiva­: Gästexpe­rter 749 0 Mitt ex är missbrukare. Och har bipolär. Varje gg han hade en avtäning lämna han mig o v... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
749
Vad är detta? av malle­s Inaktiva­: Gästexpe­rter 698 0 Trycker i bröstkorgen, svårt att andas, mår illa, snurrig, går inte över förens om ca 1 ti... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
698
rockabilly frisyr till ansiktsform av h4nni­b­al Inaktiva­: Gästexpe­rter 1,1k 0 hej! jag är jätteinspirerad av rockabilly och andra äldre stilar. just nu har jag rätt kor... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
1,1k
Hur släpper man taget om någon man älskar innerligt? av Agm Inaktiva­: Gästexpe­rter 2,7k 0 Jag har försökt att släppa taget men förgäves. Hur gör jag ? Vad gör jag gör att kunna acc... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
2,7k
Hjälp snälla av Anony­m (Ensa­m­) Inaktiva­: Gästexpe­rter 793 0 Hej! Jag har lite problem och jag behöver hjälp. Jag har varit gift i nästan 11 år och h... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
793
Familjerätt av Anony­m (Samb­o­) Inaktiva­: Gästexpe­rter 625 0 Hejsan! Undrar bara vad familjerätten ställer för frågor till mig? Är kallad dit pga min s... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
625
Blockerad eller inte? av Undra­r mycke Inaktiva­: Gästexpe­rter 811 0 undrar hur jag vet om jag har blivit blockerad av nån via mail Vet att en som jag pratar... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
811
Utslag på benet! av Anony­m (Fund­e­rsam) Inaktiva­: Gästexpe­rter 894 0 FickFått något slag utslag på benet eller vad det nu kan vara, rakade benet och märkte de... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
894
Sömnproblem av Anony­m (Pete­r­) Inaktiva­: Gästexpe­rter 879 0 Hallå! Vaknade en morgon å kunde knappt röra mig, kunde lägga huvudet på sidan å lyfta arm... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
879
Påhopp fr släkt av Anony­m (Påho­p­pad) Inaktiva­: Gästexpe­rter 1,0k 0 Julen står inför tröskeln och släktingen har iår igen blivit värst. Lilla syster och faste... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
1,0k
Håravfall.. av Anony­m (orol­i­g) Inaktiva­: Gästexpe­rter 905 0 Jag undrar hur jag ska gå till väga med mitt Håravfall.. har tappat hår sen jag fick barn... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
905
ska blis av Anony­m (hopp­l­ös) Inaktiva­: Gästexpe­rter 1,0k 0 Hej, jag är en kvinna i 52år och jag frånskildade mig i juni i året.Lägenheten är min ex m... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
1,0k
vart kan jag köpa en son? av Josef­0­2 Inaktiva­: Gästexpe­rter 1,1k 0 Hjälp!!!! Vart kan jag köpa en son skit? Jag har nu köpt 3 air soft guns och det är då s... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
1,1k
Varför känner jag så här? Någon som känner igen sig själv? av Jessi­l­ove Inaktiva­: Gästexpe­rter 1,2k 0 Hej, jag är ny här på familjeliv och har läst många intressanta inlägg här. Jag har ett d... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
1,2k
Svåra val i livet-pojkvän eller universitet av Anony­m (Vemo­d­ig tjej) Inaktiva­: Gästexpe­rter 1,3k 0 Hej! Det är så här att jag har varit tillsammans med min pojkvän i två år och ja är om int... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
1,3k