Fråga experten: Inaktiva: Sverigedemokraterna forum

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Klada av Berti­l L Inaktiva­: Sveriged­emokrate­rna 899 0 Jag har san klada dar nere, jag vet inte vad jag ska gora? Inaktiva­: Sveriged­emokrate­rna Obesvarade
0
899
Varaktig sjukersättning av Anony­m (Sjuk­) Inaktiva­: Sveriged­emokrate­rna 1,3k 0 Hej! Jag har varaktig sjukersättning sedan 2008, dvs efter de nya reglerna. Vad kommer hän... Inaktiva­: Sveriged­emokrate­rna Obesvarade
0
1,3k
Inte förälder...än av SaraB­N Inaktiva­: Sveriged­emokrate­rna Sverigedemokraterna
Äldre 7 Jul 13:25
1,1k 1 Tycker ditt parti att det är rätt att man får olika många IVF-försök beroende på var man b... Inaktiva­: Sveriged­emokrate­rna Sveri­g­edemo­k­rater­n­a Äldre 7 Jul 13:25
1
1,1k
Ang skolan av Anony­m (Marr­e­) Inaktiva­: Sveriged­emokrate­rna Sverigedemokraterna
Äldre 4 Jul 11:40
920 1 Hur vill ni förbättra skolan och hur ska de målen uppnås, har ni några konkreta förslag? Inaktiva­: Sveriged­emokrate­rna Sveri­g­edemo­k­rater­n­a Äldre 4 Jul 11:40
1
920
Integritetsfrågor av Simon 681 Inaktiva­: Sveriged­emokrate­rna Sverigedemokraterna
Äldre 24 Jun 15:34
815 1 Vad är SDs syn på FRA-lagen och Datalagringsdirektivet? Vad är SDs hållning vad gäller ins... Inaktiva­: Sveriged­emokrate­rna Sveri­g­edemo­k­rater­n­a Äldre 24 Jun 15:34
1
815
Eran syn på mig av Victo­r­ina Inaktiva­: Sveriged­emokrate­rna Sverigedemokraterna
Äldre 24 Jun 14:09
1,2k 1 Jag flyttade till Sverige för 26 år sedan, började arbeta från första veckan, har aldrig f... Inaktiva­: Sveriged­emokrate­rna Sveri­g­edemo­k­rater­n­a Äldre 24 Jun 14:09
1
1,2k
Varför är ni rasistiska? av Anony­m (fråg­a­nde mamma­) Inaktiva­: Sveriged­emokrate­rna Sverigedemokraterna
Äldre 19 Jun 14:04
1,2k 1 Många uppfatar sd som rasistiska - men ni tycker inte att ni är det. Varför tror ni att... Inaktiva­: Sveriged­emokrate­rna Sveri­g­edemo­k­rater­n­a Äldre 19 Jun 14:04
1
1,2k
Minska feministisk diskriminering. av lille Birge­r Inaktiva­: Sveriged­emokrate­rna Sverigedemokraterna
Äldre 17 Jun 11:41
855 1 Hej! Vad kan ni göra för att minska misandrin och diskriminering av män i samhället? Inaktiva­: Sveriged­emokrate­rna Sveri­g­edemo­k­rater­n­a Äldre 17 Jun 11:41
1
855
Public service av poten­t­iell medle­m Inaktiva­: Sveriged­emokrate­rna Sverigedemokraterna
Äldre 17 Jun 10:34
742 1 Vad anser Sverigedemokraterna om public service? Ska det finansieras med skatten? Ska det... Inaktiva­: Sveriged­emokrate­rna Sveri­g­edemo­k­rater­n­a Äldre 17 Jun 10:34
1
742
Konsumtions bojkott av Dralt­o­n Inaktiva­: Sveriged­emokrate­rna 759 0 Hej! Om det nu är så att alla företag föreningar och näringsidkare är så mot att man är Sv... Inaktiva­: Sveriged­emokrate­rna Obesvarade
0
759