Fråga experten: Öron-näsa-hals- läkaren forum

Här kan du ställa dina frågor till vår öron-näsa-hals läkare!

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Budfirma som transporterar blodprov utomlands? av Anony­m (fiii­) Öron-näs­a-hals- läkaren 1,0k 0 Hej, Jag ska skicka ett rör med mitt blodprov utomlands, och jag undrar om någon vet om n... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
1,0k
Dra ut tand av Anony­m (Ana) Öron-näs­a-hals- läkaren 1,1k 0 Hej om man ska dra ut en framtand (vuxen ålder), vart sätter dem bedövningssprutan? Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
1,1k
Barnläkare undersöka spädbarn av bebbe­n­20100­1 Öron-näs­a-hals- läkaren 749 0 Hej! Vi va på 6 månaders kontroll idag och en läkare undersökte vår bebis, inklusive könso... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
749
Höga ljud av Lelle­1­988 Öron-näs­a-hals- läkaren 549 0 På nyår hade jag min 2 månaders bebis i bärsjal med mössa över öronen och tittade på fyrve... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
549
Vad kan detta vara i min hals? Obs bild av Anony­m (Ajaj­a­jajaj­) Öron-näs­a-hals- läkaren Anonym (Ajajajajaj)
Äldre 14 Dec 20:55
919 1 Har så ont i halsen på ena sidan. När jag kollade i spegeln så är det helt ”delat” på ena... Öron-näs­a-hals- läkaren Anonym (Ajajajajaj) Äldre 14 Dec 20:55
1
919
Tonsillstenar av huvud­s­aken Öron-näs­a-hals- läkaren 933 0 Hej!! Börjar bli så jäkla trött på dessa jäkla tonsillstenar. Smakar riktig illa i munnen.... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
933
Akne kring näsvingarna? av Anony­m (Nån som behöv­e­r hjälp­) Öron-näs­a-hals- läkaren 462 0 Jag har haft ”akne” eller vad det nu är, kring näsvingarna i över ett år. Jag har inte pro... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
462
Strålande smärta bakhuvud och hals 4-6 gånger/minut av iamyo­u­rlove Öron-näs­a-hals- läkaren 960 0 Hej, Under natten låg jag vaken med en strålande smärta/obehag från högra bakre delen av... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
960
Undrar av Anony­m (Pre med) Öron-näs­a-hals- läkaren 1,3k 0 Vad är pre med? Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
1,3k
Trakeostomi av Xena3­7 Öron-näs­a-hals- läkaren 1,8k 0 Hej,Min son låg i respirator i två månader efter att ha fått Guillain barre, han har efter... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
1,8k
Blåsa som aldrig försvinner av Anony­m (Tjej­2­5) Öron-näs­a-hals- läkaren 1,6k 0 Hej! Jag har haft en blåsa under tungan i ett par månader. I början försvann den, men sen... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
1,6k
Visdomstand av Anony­m (Tand­i­s) Öron-näs­a-hals- läkaren 2,3k 0 Hej Jag har ett litet problem, har en visdomstand som är på väg upp. Dock kommer jag behöv... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
2,3k
Virus på balansnerven av Anony­m (Yr) Öron-näs­a-hals- läkaren 4,4k 0 Hej För ca 4 veckor sedan fick jag virus på balansnerven. Håller på att göra rehab övninga... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
4,4k
Utstående öron av Anony­m (Anon­y­m2332­) Öron-näs­a-hals- läkaren 3,6k 0 Hej, jag är en kille på högstadiet som stör mig väldigt mycket på mina utstående öron. J... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
3,6k
Försämrat syn fokus av Okänd­1­82 Öron-näs­a-hals- läkaren 3,3k 0 Hej, jag har några gånger fått en konstig känsla i huvudet. Känns som huvudet blivit isole... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
3,3k
Struma? hjälp att tyda journal. av snabb­k­öpska­s­sörsk­a­n Öron-näs­a-hals- läkaren 3,3k 0 Hejsan! Jag undrar om någon kan hjälpa mig att "översätta" detta: "Vänster lob mäter n... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
3,3k
Yrsel av loval­i­69 Öron-näs­a-hals- läkaren 2,7k 0 Har sen några veckor haft yrsel och svimmade även på till jobbet en morgon ,blev skickad t... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
2,7k
Utstående öron av Anony­m (Fråg­a­) Öron-näs­a-hals- läkaren 3,5k 0 Hej, jag är en kille på 14 år som har ett problem, mina öron. De sticker ut alldeles för m... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
3,5k
Sluta med otrivin av Anony­m (Anon­y­m) Öron-näs­a-hals- läkaren 3,3k 0 Jag har varit beroende av otrivin ny i flera år. Och jag kan inte sluta. Jag har försökt m... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
3,3k
Öroninflammation av Lilly­7­10 Öron-näs­a-hals- läkaren Lilly710
Äldre 15 Sep 06:57
3,2k 1 Hej jag är en tjej på 14 år. Jag har haft lite hosta och en förkylning. Nu har jag öroni... Öron-näs­a-hals- läkaren Lilly­7­10 Äldre 15 Sep 06:57
1
3,2k