Fråga experten forum

Familjelivs expertforum. Här kan du ställa frågor och få svar av våra experter. Du kan välja att vara anonym.
Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Barn har ont av Sveri­o­n Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an 1,7k 0 Hej jag har en 3 årig son som har ont när han bajsar. Under en längre tid nu har han haft... Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Obesvarade
0
1,7k
Är detta ett positivt test? av Anony­m (Anon­y­m cb) Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Anonym (Anonym cb)
Äldre 30 Aug 15:57
2,5k 3 Cb pluss verkar bli spökstreck på men är på bim-2 och fått 2 st svagt positiva(ljusblå)??... Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Anonym (Anonym cb) Äldre 30 Aug 15:57
3
2,5k
Magsjuka barn av Anony­m (Orol­i­g) Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an 1,5k 0 Jag har en fråga. Om ett barn, 7 år gammalt, är magsjuk och har kräkts på natten, ska de... Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Obesvarade
0
1,5k
Prickar?! Ingen vet!! av JAHSH­K Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an JAHSHK
Äldre 4 Aug 20:48
2,0k 1 Hej. Det är så att min 16 månader har fått slags prickar på huden som vi inte har någon... Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an JAHSH­K Äldre 4 Aug 20:48
1
2,0k
Flicka som skriker av Loppa­n­980 Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Allergiexperten Victoria
Äldre 4 Aug 19:28
1,9k 1 Hej Har en tjej på 8 veckor som har haft problem med magen och att bajsa. Pratade med BVC... Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Aller­g­iexpe­r­ten Victo­r­ia Äldre 4 Aug 19:28
1
1,9k
Hur får jag reda på om min man är otrogen??? av Anony­m (chic­k­a) Inaktiva­: Gästexpe­rter 4,2k 0 Hej!Min sambo är väldigt konstigt ibland, jag får aldrig det rätta svaret från honom, exem... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
4,2k