Fråga experten forum

Familjelivs expertforum. Här kan du ställa frågor och få svar av våra experter. Du kan välja att vara anonym.
Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Elallergi av Anony­m (Pont­i­ac) Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Allergiexperten Victoria
Äldre 10 May 21:36
2,3k 1 Jag har ganska nyligen konstaterat att jag lider av elallergi. Finns det några läkemedel m... Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Aller­g­iexpe­r­ten Victo­r­ia Äldre 10 May 21:36
1
2,3k
Röd och svullen under ögonen av Annso­f­ie 24 Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Annsofie 24
Äldre 8 May 04:26
3,8k 2 Hej. Igår morse när jag vakna så var jag röd och svullen under mina ögon. Det lika och sve... Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Annso­f­ie 24 Äldre 8 May 04:26
2
3,8k
Kan det vara allergi av Anony­m (Alle­r­gi?) Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Allergiexperten Victoria
Äldre 7 May 22:22
1,8k 1 I början av sommaren innan vår son skulle fylla två år blev han väldigt trött. Han blev nä... Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Aller­g­iexpe­r­ten Victo­r­ia Äldre 7 May 22:22
1
1,8k
Vaccin? av Anony­m (Poll­e­näs) Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Allergiexperten Victoria
Äldre 7 May 22:19
1,8k 1 Har inte märkt av pollen-säsongerna alls fram till för några år sedan. Sedan dess är jag s... Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Aller­g­iexpe­r­ten Victo­r­ia Äldre 7 May 22:19
1
1,8k
Eksem i hårbotten av Anony­m (Emma­) Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Allergiexperten Victoria
Äldre 5 May 21:54
1,9k 1 Hej!Vår tvååring har haft problem med känslig hud sedan han föddes, och i stort sett allti... Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Aller­g­iexpe­r­ten Victo­r­ia Äldre 5 May 21:54
1
1,9k
Varför? av scanm­i­a Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an scanmia
Äldre 5 May 03:04
2,0k 2 Vad är senaste rönen och teorierna om varför vi är så allergiska nuförtiden? Finns det någ... Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an scanm­i­a Äldre 5 May 03:04
2
2,0k
Allergifråga pälsdjur av Anony­m (Mamm­a­) Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Allergiexperten Victoria
Äldre 5 May 02:08
2,0k 1 Hej! Har ett par frågor! Min son och min sambo är båda allergiska mot kaniner, visade... Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Aller­g­iexpe­r­ten Victo­r­ia Äldre 5 May 02:08
1
2,0k
Veteallergi av Anony­m (A) Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Allergiexperten Victoria
Äldre 5 May 02:05
2,0k 1 Hej! Har precis fått reda på att vår lille kille på 6 månader är allergisk mot vete. Vän... Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Aller­g­iexpe­r­ten Victo­r­ia Äldre 5 May 02:05
1
2,0k
Baksnuva och mer av Anony­m (Asse­) Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Allergiexperten Victoria
Äldre 5 May 01:56
3,6k 1 Sommaren 2014 vaknade jag upp en dag med en klump i halsen, vilket jag senare märkte också... Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Aller­g­iexpe­r­ten Victo­r­ia Äldre 5 May 01:56
1
3,6k
Är "Kockens val" mjölkproteinfri? av nnnnn­n­nn Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Allergiexperten Victoria
Äldre 5 May 01:46
1,8k 1 Jag googlar och googlar, men hittar inga svar på detta. Är det någon som vet något om det... Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Aller­g­iexpe­r­ten Victo­r­ia Äldre 5 May 01:46
1
1,8k
Eksem av Anony­m (Knat­t­e) Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Allergiexperten Victoria
Äldre 5 May 01:37
1,7k 1 Är barn som har blöjeksem mer utsatta för allergi? Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Aller­g­iexpe­r­ten Victo­r­ia Äldre 5 May 01:37
1
1,7k
Jag blir galen. av Anony­m (Tras­a­n) Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Allergiexperten Victoria
Äldre 5 May 00:54
2,0k 1 Jag blir knäpp snart. Inga receptfria mediciner hjälper och jag nyser konstant. Finns det... Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Aller­g­iexpe­r­ten Victo­r­ia Äldre 5 May 00:54
1
2,0k
Bäst? av Kofot Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Allergiexperten Victoria
Äldre 5 May 00:46
1,7k 1 Vilken allergibehandling är bäst? Jag har problem med ögon, näsa och andning Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Aller­g­iexpe­r­ten Victo­r­ia Äldre 5 May 00:46
1
1,7k
Hitta testhus av Manda­r­inE Inaktiva­: Energiex­perten 6,5k 0 Hejsan Någon som kan ge ett tips på ett oberoende testhus i Hallands län, helst i Varberg... Inaktiva­: Energiex­perten Obesvarade
0
6,5k
Varför gör inte Uskor som Ssk vill enligt rapportöverföring? av Mehed­e Inaktiva­: Gästexpe­rter 3,3k 0 Jag läser till sjuksköterska och har fått i uppgift att undersöka problemet med överföring... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
3,3k
Varför är alla trådar efter den 11/10 obesvarade? av nnnnn­n­nn Barnmors­kan Forumvärd
Äldre 1 Feb 15:29
313,4k 2 Har denna tjänsten lagt ner?Inser att ingen annan kan svara på den, eftersom den ligger i... Barnmors­kan Forum­v­ärd Äldre 1 Feb 15:29
2
313,4k
Alkohol och graviditet av Anony­m (Mile­a­) Barnmors­kan 186,6k 0 Hej! Om en vecka får jag mens...Eller kanske har jag råkat blivit gravid, känner mig lit... Barnmors­kan Obesvarade
0
186,6k
mår dåligt av Anony­m (grav­i­d4) Barnmors­kan 90,0k 0 Hej, Är gravid med mitt 4:e barn i v 15. Med mina andra graviditeter gick illamåendet öve... Barnmors­kan Obesvarade
0
90,0k
Näscancer eller polyper? av Idunn­o Inaktiva­: Allergie­xperten 43,2k 0 Hej jag är en 14 årig kille och har haft väldigt ont i näsan under det senaste året. Min n... Inaktiva­: Allergie­xperten Obesvarade
0
43,2k
Sammandragningar av Jag87­1­0 Barnmors­kan 55,7k 0 Hej. Jag är lite nyfiken på en sak. Jag är i vecka 32 och har så mycket sammandragningar.... Barnmors­kan Obesvarade
0
55,7k