Fråga experten forum

Familjelivs expertforum. Här kan du ställa frågor och få svar av våra experter. Du kan välja att vara anonym.
Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Nagellack gravid av Anony­m (Ida) Barnmors­kan 3,3k 0 Är gravid i v 37 och har nu använt nagellack ett par ggr då man ville fixa sig lite inför... Barnmors­kan Obesvarade
0
3,3k
träning av Anony­m (bara lite) Barnmors­kan 2,1k 0 Hej Innan jag blev gravid tränade jag kampsport 3-5 gånger i veckan. Jag slutade med det... Barnmors­kan Obesvarade
0
2,1k
flyga utomlands som gravid. av tino0­1 Barnmors­kan 2,2k 0 Hur är reglerna när det kommer till att flyga utomlands som gravid? Har en resa med famil... Barnmors­kan Obesvarade
0
2,2k
Är jag gravid eller inte? av Linus­s­essa Barnmors­kan 2,1k 0 Hej jag hade min sista mens 24-29 nov o enligt min mens kalender hade jag ägglossning 10 d... Barnmors­kan Obesvarade
0
2,1k
Ont i slidan av Anony­m (Fund­e­rsam) Barnmors­kan 2,0k 0 I ca ett år har jag haft ont i slidan så fort jag har haft samlag. Men sedan i somras har... Barnmors­kan Obesvarade
0
2,0k
Sen avnavlinh av Anony­m (Fund­e­rsam) Barnmors­kan 1,9k 0 Hej! Jag har funderat ganska mycket på det här med avnavling då jag är gravid med mitt tr... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,9k
Sluta amma av ullii­z Barnmors­kan 1,7k 0 Hej. Har en liten tjej på 2 månader som jag vill börja ge ersättning istället för att amma... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,7k
Chokladcysta, operation? av Cooki­e­jar70 Barnmors­kan 2,5k 0 Hej,Jag sökte läkare efter starka buksmärtor och efter två undersökningar misstänker gynek... Barnmors­kan Obesvarade
0
2,5k
sköldkörtel o graviditet testa oftare? av Anony­m (sköl­d­körte­l o gravi­d­itet) Barnmors­kan 1,7k 0 Hej,jag har en underproducerande sköldkörtel och äter Levaxin regelbundet. Normalt kollar... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,7k
Symtom från urinblåsa? av Anony­m (Unde­r­livsb­e­kymme­r­????) Inaktiva­: Gästexpe­rter 2,6k 0 Hej är en tjej på 34 år. Jag har sedan 5 veckor tillbaka haft bekymmer med täta trängninga... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
2,6k
Otrolig salivutsöndring av Soffa­n­86 Barnmors­kan 1,7k 0 Hej jag har ett väldigt jobbigt gravidproblem. I vecka 6 började jag få väldigt mycket sal... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,7k
amma mens? av Anony­m (mamm­m­a) Barnmors­kan 1,6k 0 varför kom min mens igång redan strax innan sonen blev 3 månader trotts helamning ?kan jag... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,6k
Skendräktig? av Anony­m (Snäl­l­ahjäl­p­) Barnmors­kan 1,8k 0 Hej, jag är en kvinna på 23 år. Har stadigt särboförhållande och planerar inte barn. Lever... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,8k
Ägglossning trots minipiller? av Anony­m (Ägge­t­) Barnmors­kan 2,0k 0 Hejsan! Har haft mensvärk ibland o idag tog jag ett ägglossningstest bara för att kolla o... Barnmors­kan Obesvarade
0
2,0k
Vestibulit?!?!? av Anony­m (Fund­e­rare) Barnmors­kan 1,7k 0 Hej! Jag har haft smärta vid samlag en längre tid närmare bestämt i lite mer än ett halvå... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,7k
Blåmärke av Kivvi Barnmors­kan 1,7k 0 Hej! Förra fredagen (alltså för mer än en vecka sen) gjorde jag en kirurgisk abort &... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,7k
stygnen är kvar fortfarande!? av Mytim­e Barnmors­kan 1,8k 0 Vet inte om min fråga hör hemma riktigt här men de va Bla barnmorskor som tog hand om mig... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,8k
Risk för missfall? av Anony­m (Anon­y­m) Barnmors­kan 1,8k 0 Jag är snart inne i vecka 14 och undrar hur stor risk för missfall det är nu. Känner att j... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,8k
Konstig mens. av Anony­m (Orol­i­g) Barnmors­kan 1,7k 0 Hej. Min mens har alltid varit regelbunden med en cykel på mellan 26-28 dagar och mensen... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,7k
Islam av sjaog­y­a Inaktiva­: Gästexpe­rter 1,6k 0 Hej! Jag har uppgift tills i vecka då jag behöver veta hur muslimernas tro är om hur värld... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
1,6k