Fråga experten forum

Familjelivs expertforum. Här kan du ställa frågor och få svar av våra experter. Du kan välja att vara anonym.
Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Kort menstruationscykel? av Anony­m (japp­) Barnmors­kan 1,7k 0 Hejsan, jag har sedan jag slutade med p-piller för ett halvår sedan haft väldigt kort mens... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,7k
Har nackspärr, ska jag stanna hemma från skolan? av Spahi­c­ee Inaktiva­: Tränings­experten 23,4k 0 Jag fick nackspärr för två dagar sedan och har varit i skolan, idag fick jag gå hem pga sm... Inaktiva­: Tränings­experten Obesvarade
0
23,4k
Nidblödning? av micas­v­eden Barnmors­kan 1,7k 0 Hej! Skulle vilja ha er hjälp. Jag har väldigt regelbunden mens men denna månad har jag f... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,7k
Ägglossning av Anony­m (Hann­a­) Barnmors­kan 1,6k 0 Hej! Jag har en fundering. Jag känner alltid av min ägglossning, vilken sida jag har ägglo... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,6k
Tandlossning?!! av There­s­eSomi­i­na Inaktiva­: Gästexpe­rter 1,8k 0 Hej! För några månader sedan hade jagen dunkade smärta i tandköttet (underkäken) och märk... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
1,8k
Lite oro kring mat.. av Suzy1­6 Barnmors­kan 1,8k 0 Hej. För andra året i rad går man nu i nervösa och oroliga tider sedan man fått positivt... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,8k
Va kan detta vara?? av Anony­m (orol­i­g) Barnmors­kan 1,6k 0 Hejundrar va detta kan vara...fick min mens den 13 november å den varade ca 1 vecka å efte... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,6k
Blixtägglossning?? av Anony­m (ägge­t­) Barnmors­kan 1,4k 0 Testat med Clearblue ägglossningstest för första gången. Igår och i förrgår visade stickan... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,4k
Någonting halsen och på tungan? av Anony­m (Hjäl­p mig) Inaktiva­: Allergie­xperten 25,4k 0 Hej jag har upptäckt någonting i min hals! Det gör inte ont men ibland känns det som om li... Inaktiva­: Allergie­xperten Obesvarade
0
25,4k
Rubbning i kroppen efter hormonspiral? av Crazy catla­d­y Barnmors­kan 1,8k 0 Hejsan ! Hoppas du kan lugna mina nerver ! Jag tog ut min hormonspiral den 6 nov efter dry... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,8k
Slänger med huvudet av Anony­m (Lill­e­n) Barnmors­kan 1,5k 0 Hej ! Min 3 mån pojke (ca 6 veckor korrigerad) är ganska stark i nacke men ännu inte stad... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,5k
Ägglossning efter MA av vanta­r­paett­m­irake­l Barnmors­kan vantarpaettmirakel
Äldre 24 Nov 20:13
1,6k 1 Hej! För exakt fem veckor sedan fick jag cytotecbehandling pga. missed abortion. Jag skull... Barnmors­kan vanta­r­paett­m­irake­l Äldre 24 Nov 20:13
1
1,6k
Land m Öppen äggdonation av Defin­i­tivtR­e­do Barnmors­kan 1,9k 0 Hej, Jag är 42 år, singel och har gjort 3 misslyckade IVF i DK. De rekommenderar äggdonati... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,9k
hjälp! av Sandr­a­Hj Barnmors­kan 1,5k 0 Hej ! Har lite funderingar ! Har sedan augusti efter att jag åkte in akut med ordentliga... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,5k
Måste få smalare vader av Anony­m (Stor flick­a­) Inaktiva­: Tränings­experten 19,3k 0 Jag dras med övervikt och har alltid haft lätt att bygga muskler. Tyvärr är vadmuskeln så... Inaktiva­: Tränings­experten Obesvarade
0
19,3k
Hur blir det nu? av Anony­m (Bell­a­) Inaktiva­: Fråga om sjukförs­äkringen Anonym (Bella)
Äldre 20 Nov 19:00
124,1k 4 Jag har varit sjukskriven sedan dagen då mitt barn föddes.Hon närmar sig nu ettårsdagen oc... Inaktiva­: Fråga om sjukförs­äkringen Anonym (Bella) Äldre 20 Nov 19:00
4
124,1k
Sjukskrivning innan föräldraledighet av Anony­m (Nina­) Barnmors­kan 2,3k 0 Detta kanske är fel forum för min fråga, men chansar på att någon vet?Hur påverkas det att... Barnmors­kan Obesvarade
0
2,3k
Sköldkörteln av Anony­m (Li) Barnmors­kan 1,5k 0 Jag är 30+ och har ett barn tidigare.Fick diagnosen Hyperthyeros för några år sen och oper... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,5k
mens av Anony­m (nerv­ö­s) Barnmors­kan 1,3k 0 Hej! i mitten av oktober tog mina cerazett slut och jag glömde och hämta ut dem.  Gick  nå... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,3k
Operation ? av Anony­m (Nark­o­s) Barnmors­kan 1,3k 0 Hej ! Jag skall op 1/12 och just den dagen har jag förmodligen min ÄL. Vad händer om jag b... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,3k