Fråga experten forum

Familjelivs expertforum. Här kan du ställa frågor och få svar av våra experter. Du kan välja att vara anonym.
Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Nytt i Forumet av Anony­m (pubb­e­n123) Inaktiva­: Allergie­xperten 11,8k 0 Hej, jag är ny i Forumet, skulle någon kunna berätta lite kort om det? Inaktiva­: Allergie­xperten Obesvarade
0
11,8k
Uttag av P-stav - konstiga grav-symptom av Minim­e­90 Barnmors­kan 1,3k 0 Hej.Jag tog ut min p-stav den 29 okt, sedan ca 2 vecka har jag haft liknande mensmärta (mo... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,3k
Yrsel och svimningskänsla av josse­b­ubbla­n Barnmors­kan 1,5k 0 Hej! Jag är i v8+1 idag och jag har haft mycket besvär av yrsel och svimningskänsla, idag... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,5k
farligt att bli gravid snabbt efter abort? av chees­e­mtn Barnmors­kan 1,5k 0 HejJag gjorde en sen abort pga trisomi 18 nyligt och undrar nu om det finns ngn risk för e... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,5k
ingen gravidkänsla av hatti­v­atti Barnmors­kan 1,3k 0 Tog två test i tisdags (10:de), och bägge visade positivt. Är i ca v. 4-5 nu. Kul! Mina br... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,3k
Hej, när blev jag befruktad? av Anony­m (grav­i­ditet­) Barnmors­kan 1,3k 0 Hej! Använde mig utav gravidetsuträknaren här på familjeliv. Förstår dock inte riktigt... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,3k
Förkyld av Anony­m (snor­a­r....­) Barnmors­kan 1,1k 0 Är as förkyld... Nyser hostar och snorar. Kan de på något sett skada fostret? Är v 7 nu. k... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,1k
Livrädd av Anony­m (oroa­d­.....­.­) Barnmors­kan 1,1k 0 Hejsan. Är som rubriken lyder LIvrädd för Ma. Har haft de en gång tidigare -11 innan ja fi... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,1k
Missfall-mens-ejmens av Anony­m (Mali­n­) Barnmors­kan 1,1k 0 Hejsan.I början av Maj så plussade jag svagt på stickan, testade även på vårdcentral och d... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,1k
Ömmar Ömmar av eessi­c­a Barnmors­kan 958 0 Hej!Jag har en fråga som jag hoppas det finns svar på eller ann någon annan som upplevt sa... Barnmors­kan Obesvarade
0
958
Kortisontabletter=hetsäter av Anony­m (Ush) Inaktiva­: Allergie­xperten Allergiexperten
Äldre 7 Nov 19:30
7,8k 1 Hej! Nu är det så att jag i en vecka har ätit betapred kortisontabletter för till jag utre... Inaktiva­: Allergie­xperten Aller­g­iexpe­r­ten Äldre 7 Nov 19:30
1
7,8k
färgad flytning ur slidan vid tarmtömning av Anony­m (orol­i­g) Barnmors­kan 1,2k 0 Hej Jag har de senaste 2 veckorna upplevt obehag bär jag behöver tömma tarmen. Det svider... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,2k
Om man skulle bli sjuk under de 240-dagarna för att få fp? av pannk­a­kan87 Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen pannkakan87
Äldre 5 Nov 11:02
339,8k 4 I början av januari 2016 så tar jag examen och efter det har jag och min sambo tänkt försö... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen pannk­a­kan87 Äldre 5 Nov 11:02
4
339,8k
Mensen oregelbunden efter missfall av Anony­m (Joha­n­na) Barnmors­kan JohannaSaGo
Äldre 4 Nov 19:58
1,8k 2 Hej! Jag fick ett missfall i v12 i juli. Mensen i augusti kom som den skulle (28dagar). M... Barnmors­kan Johan­n­aSaGo Äldre 4 Nov 19:58
2
1,8k
Uppehållstillstånd av Anony­m (sten­k­an) Inaktiva­: Gästexpe­rter 1,4k 0 Jag gifte mig 7 augusti 2014 med en kvinna från Moskva. Vi gifte oss i SverigeHon sökte up... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
1,4k
Svårare känna livmodern om den är bakåtlutad? av Anony­m (Undr­a­r) Barnmors­kan 1,3k 0 Alla sajter och alla här påstår att v.13 ska man absolut kunna känna livmodern. Jag känner... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,3k
Hur sent? av Anony­m (Uppg­i­ven) Barnmors­kan 1,1k 0 Hur pass sent kan man plussa på gravtest? Är det möjligt att få negativt test på bim+12 me... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,1k
gravid med komplikationer av onthe­w­ay Barnmors­kan 1,1k 0 hejsan. Jag väntar mitt tredje barn, när läkaren gjorde UL märkte han att jag hade förstor... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,1k
hur göra för att inte vara rädd? av Anony­m (rädd­) Barnmors­kan Anonym (rädd)
Äldre 2 Nov 07:23
2,0k 2 Hejsan,jag börjar bli litet till åren (snart 37) och känner att klockan tickar och jag vil... Barnmors­kan Anonym (rädd) Äldre 2 Nov 07:23
2
2,0k
är det bra att ta protein pulver av Anony­m (hej) Inaktiva­: Tränings­experten 7,0k 0 hej jag skulle vilja veta om det är bra att ta protein pulver när man gymmar Inaktiva­: Tränings­experten Obesvarade
0
7,0k