Fråga experten forum

Familjelivs expertforum. Här kan du ställa frågor och få svar av våra experter. Du kan välja att vara anonym.
Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
hjälp mig, allofoner och fonem av Lulle­l­u Inaktiva­: Gästexpe­rter 4,0k 0 Jag har fått uppgift att skriva vilka av språkljuden i dessa ord som är allofoner av samma... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
4,0k
Kan någon hjälpa mig att tolka provsvar, har jag järnbrist? av Anony­m (Undr­a­nde) Öron-näs­a-hals- läkaren 2,5k 0 Skulle vara väldigt tacksam om någon med medicinsk kunskap kan förklara hur mina järnvär... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
2,5k
Lönegaranti jobb av Anony­m (Fund­e­ring) Inaktiva­: Gästexpe­rter 2,7k 0 Hej ! Är de någon som vet om man skulle kunna få ett lönegaranti jobb via arbetsförmedling... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
2,7k
Konstig smak o luktsinne av Anony­m (Hejj­1­23) Öron-näs­a-hals- läkaren 2,6k 0 Är en 18 år gammal tjej Hej har en fråga som jag skulle vilja fråga er experter på. Jag h... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
2,6k
HJÄÄLP!! Nan 1 & nan 2 av Anony­m (Orol­i­g klant­i­g först­a­gångs mamma­) Öron-näs­a-hals- läkaren 1,7k 0 er mig som världens sämsta mamma! Har gett min dotter på 4 månader nan sensetive 2 iställe... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
1,7k
Någon som vet hur jag byter lösenordet av Johan­n­a62 Inaktiva­: Gästexpe­rter Johanna62
2020-08-03
2,8k 5 Hej, Min exman gjorde ett konto åt mig på internet förut. Nu vilm jag inte han ska komma d... Inaktiva­: Gästexpe­rter Johan­n­a62 2020-08-03
5
2,8k
Stulen mobil! Kan någon komma åt bilder och innehåll nu? av Anony­m (Best­u­len) Inaktiva­: Energiex­perten 2,5k 0 Min mobil blev bestulen i veckan och jag har gjort en fjärrradering genom hitta min iPhone... Inaktiva­: Energiex­perten Obesvarade
0
2,5k
Avregistrera Gps klocka till barn??? av Tinat­i­natin­a­tina Inaktiva­: Gästexpe­rter 1,4k 0 Hej’ Hur i hela fridens namn avreggar man sig på gps klockor? Minns ej mörke. Köpta på jo... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
1,4k
Är min 10 mån bebis allergisk? av Anony­m (Lill­a­E) Öron-näs­a-hals- läkaren 1,1k 0 Hej, Har en 10 mån gammal liten tjej som är en aktiv och framåt liten tös men sliter sna... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
1,1k
EU tråden av Super­s­tuden­t­enBor­i­s Inaktiva­: Energiex­perten 1,2k 0 Hur tror ni EU’s framtid ser ut? Är den så dyster som jag hoppas nu med ännu en misslyckad... Inaktiva­: Energiex­perten Obesvarade
0
1,2k
Har jag eller ssk rätt???? av Anony­m (IDA) Öron-näs­a-hals- läkaren 1,2k 0 Hej! Jag har nyligen äntligen blivit gravid. I min förra graviditet så fick jag missfall s... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
1,2k
Har jag eller ssk rätt???? av Anony­m (IDA) Öron-näs­a-hals- läkaren 863 0 Hej! Jag har nyligen äntligen blivit gravid. I min förra graviditet så fick jag missfall s... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
863
Huvudvärk mm. av nalle­b­jörne­n­123 Inaktiva­: Gästexpe­rter 1,1k 0 Hej!Har under veckor nu haft huvudvärk, lite yrsel som kommer då och då och varit väldigt... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
1,1k
Herpes utan symtom hos bebis? av eeemm­a­s Öron-näs­a-hals- läkaren 926 0 Hej. I samband med förlossningen fick jag utbrott av Herpes Simplex typ 1 i halva gommen.... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
926
Skapa en person av Plus Inaktiva­: Gästexpe­rter 875 0 Hej! Jag har påbörjat mina studier som undersköterska och jag har fastnat vid en fråga. J... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
875
Efter polisförhör vad händer av Anony­m (Lott­a­) Inaktiva­: Gästexpe­rter 992 0 hejJag blev misstänkt för brott men jag vet det inte kommer att leda någon vart då jag vet... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
992
vvs ingenjör vs webb utvecklare av Magid Inaktiva­: Gästexpe­rter 938 0 Jag blev antagen i yrkeshögskola till båda vvs ingegör och webb utvecklare, och nu är det... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
938
När får jag fyllnadslön?? av Anony­m (Foxy­) Inaktiva­: Gästexpe­rter 821 0 I sommar har jag fått ett schema som sommarvikarie med en timanställning inom vården. Min... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
821
Om krisen eller kriget kommer av Julie­H­G Inaktiva­: Gästexpe­rter 607 0 HiVi är två studenter som läser till Katastrof och Riskmanager-utbildningen på Köpenhamns... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
607
Synkrav körkort med högre behörighet CE av Anony­m (Shaa­b­ansso­n­) Inaktiva­: Gästexpe­rter 638 0 Vilka krav gäller för synen för att få körkort högre behörighet CE? Är detta i bilden godk... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
638