Fråga experten forum

Familjelivs expertforum. Här kan du ställa frågor och få svar av våra experter. Du kan välja att vara anonym.
Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Budfirma som transporterar blodprov utomlands? av Anony­m (fiii­) Öron-näs­a-hals- läkaren 1,0k 0 Hej, Jag ska skicka ett rör med mitt blodprov utomlands, och jag undrar om någon vet om n... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
1,0k
Dra ut tand av Anony­m (Ana) Öron-näs­a-hals- läkaren 1,1k 0 Hej om man ska dra ut en framtand (vuxen ålder), vart sätter dem bedövningssprutan? Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
1,1k
Barnläkare undersöka spädbarn av bebbe­n­20100­1 Öron-näs­a-hals- läkaren 740 0 Hej! Vi va på 6 månaders kontroll idag och en läkare undersökte vår bebis, inklusive könso... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
740
Sömnproblem, vad göra? av Anony­m (Kan inte sova) Inaktiva­: Energiex­perten 803 0 HejJag har ganska grova sömnproblem, jag har väldigt svårt att komma till ro när jag ska s... Inaktiva­: Energiex­perten Obesvarade
0
803
Höga ljud av Lelle­1­988 Öron-näs­a-hals- läkaren 541 0 På nyår hade jag min 2 månaders bebis i bärsjal med mössa över öronen och tittade på fyrve... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
541
Fråga Stressterapeuten av Laila Stenr­o­os Inaktiva­: Gästexpe­rter 554 0 Hej alla!Jag heter Laila Stenroos och är Stressterapeut & Avspänningspedagog. Genom at... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
554
Vad kan detta vara i min hals? Obs bild av Anony­m (Ajaj­a­jajaj­) Öron-näs­a-hals- läkaren Anonym (Ajajajajaj)
Äldre 14 Dec 20:55
903 1 Har så ont i halsen på ena sidan. När jag kollade i spegeln så är det helt ”delat” på ena... Öron-näs­a-hals- läkaren Anonym (Ajajajajaj) Äldre 14 Dec 20:55
1
903
Arbete av Anony­m (af) Inaktiva­: Gästexpe­rter Anonym (af)
Äldre 3 Dec 17:34
708 1 Jag blev skickad av af till en aktör för arbetsträning.Jag sa att jag skulle börja men skr... Inaktiva­: Gästexpe­rter Anonym (af) Äldre 3 Dec 17:34
1
708
Tonsillstenar av huvud­s­aken Öron-näs­a-hals- läkaren 927 0 Hej!! Börjar bli så jäkla trött på dessa jäkla tonsillstenar. Smakar riktig illa i munnen.... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
927
Akne kring näsvingarna? av Anony­m (Nån som behöv­e­r hjälp­) Öron-näs­a-hals- läkaren 457 0 Jag har haft ”akne” eller vad det nu är, kring näsvingarna i över ett år. Jag har inte pro... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
457
Strålande smärta bakhuvud och hals 4-6 gånger/minut av iamyo­u­rlove Öron-näs­a-hals- läkaren 949 0 Hej, Under natten låg jag vaken med en strålande smärta/obehag från högra bakre delen av... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
949
Få någon på bra humör av Anony­m (Hmmm­) Inaktiva­: Gästexpe­rter 2,7k 0 Hej hej. Har en kompis som har det lite jobbigt just nu och har väldigt svårt för att hål... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
2,7k
Undrar av Anony­m (Pre med) Öron-näs­a-hals- läkaren 1,3k 0 Vad är pre med? Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
1,3k
Trakeostomi av Xena3­7 Öron-näs­a-hals- läkaren 1,8k 0 Hej,Min son låg i respirator i två månader efter att ha fått Guillain barre, han har efter... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
1,8k
Förstoppning? av Marie P Inaktiva­: Gästexpe­rter 3,3k 0 Min 13 åriga dotter har ont i magene och hon säger att det gör ontär hon bajsar och även n... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
3,3k
Blåsa som aldrig försvinner av Anony­m (Tjej­2­5) Öron-näs­a-hals- läkaren 1,6k 0 Hej! Jag har haft en blåsa under tungan i ett par månader. I början försvann den, men sen... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
1,6k
Att tänka på när du köper diesel bil av Wayke­-­spons­r­ad Inaktiva­: Allergie­xperten 16,3k 0 År 2020 är det tänkt att Stockholms kommun ska införa miljözoner och redan 2022 kan det va... Inaktiva­: Allergie­xperten Obesvarade
0
16,3k
Ge mig råd är detta fel eller rätt? av Gulla­n­2 Inaktiva­: Gästexpe­rter 3,9k 0 Är en kvinna på 54 år som lever sen 10 år tillbaka med en man på 53 år och haft det bra ti... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
3,9k
Trafiklärare av Emanu­e­l0730­9­47 Inaktiva­: Gästexpe­rter 3,0k 0 Hej allihopa! Har ni info. Om trafiklärareutbildning ? Hur ser jobbet ut ? Och hur mycket... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
3,0k
Äldre bil av Anony­m (Ulli­s­90) Inaktiva­: Energiex­perten Anonym (Ullis90)
Äldre 2 May 17:10
2,6k 1 Misstänker att min sambo kontrollerar mig. Med en gps i min bil. Han vet precis vart jag... Inaktiva­: Energiex­perten Anonym (Ullis90) Äldre 2 May 17:10
1
2,6k