Fråga experten forum

Familjelivs expertforum. Här kan du ställa frågor och få svar av våra experter. Du kan välja att vara anonym.
Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Son med lkg av Anony­m (Aman­d­a) Öron-näs­a-hals- läkaren 3,6k 0 Hej! Har en som som är född med läpp-käk och gomspalt. Han föddes i decmber 2016 och det v... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
3,6k
Varför har jag ont? av Anony­m (Hjäl­p­!!) Inaktiva­: Gästexpe­rter 4,4k 0 Hej! Jag är en rätt ung tjej som har ett problem. I en längre tid har jag haft ont i börj... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
4,4k
Gravid? Eller inte? av Anony­m (Hell­o­) Öron-näs­a-hals- läkaren 2,8k 0 Hej! Är jag gravid eller inte? ???? Symptom jag har: - UVI - oftare huvudvärk - trötth... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
2,8k
Sjukskriven av Anony­m (53ns­m­) Inaktiva­: Gästexpe­rter 3,5k 0 jag beviljades sjukpenning tom sista datum på läkarintyg som ersättar ett annat beslut som... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
3,5k
Öl glass av Fredr­i­ka75 Inaktiva­: Gästexpe­rter 3,2k 0 Jag o min sambo gjorde egen öl glass. Vart jätte dåligt [ledsen smiley] behöver akut hjälp... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
3,2k