Fråga experten forum

Familjelivs expertforum. Här kan du ställa frågor och få svar av våra experter. Du kan välja att vara anonym.
Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Hjälper SSRI mot brus i öronen? av Anony­m (tinn­i­tus-s­s­ri) Öron-näs­a-hals- läkaren 3,3k 0 Hej!Har lidit av oro/ångest under stora delar av våren och beslutat att börja med SSRI.Har... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
3,3k
Vad kan det vara för fel (ger snart upp) ? av anjun­a­5 Öron-näs­a-hals- läkaren 3,1k 0 För några år sedan började en obehagskänsla i kroppen komma tillsammans med en enorm trött... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
3,1k
vårdnad euro/asia av Thoma­s­0023 Inaktiva­: Gästexpe­rter Thomas0023
Äldre 13 Apr 06:55
4,3k 1 Hej,Jag hämntade en vietnamese kvinna för 3 år till sverige, jag är inte svensk heller men... Inaktiva­: Gästexpe­rter Thoma­s­0023 Äldre 13 Apr 06:55
1
4,3k
Hjälp! Har jag cancer? av Anony­m (Rädd­) Öron-näs­a-hals- läkaren 2,7k 0 Hej, jag har läst på nätet en del om canserdiagnos i livmodern och blir så rädd att det ka... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
2,7k
En fråga? av hejsa­n­133 Inaktiva­: Gästexpe­rter 3,5k 0 Hejsan. De är så här jag har en fråga och ja vet inte vart ja ska vända mig någonstans. De... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
3,5k
MATTE av emmaj­o­nson Inaktiva­: Gästexpe­rter 2,7k 0 rektangeln,kvadraten och triangeln har alla lika lång omkrets. Hur lång omkrets har hela d... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
2,7k
KÖRKORT av Anony­m (Tjej­e­n1990­) Inaktiva­: Gästexpe­rter 2,7k 0 HEJ TILL ER DÄR BORTA. TÄNKTE BARA ATT FRÅGA KAN JAG FÅ BÖTE ELLER FÖRLORA KÖRKORTET PÅ GR... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
2,7k
Kan jag tvätta öppet sår med klorhexidin av DS001 Öron-näs­a-hals- läkaren 2,7k 0 Jag har opererat mig på hakan på grund av en cysta och läkare lämna ett öppet sår. Nu har... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
2,7k
Matte 3C hjälp! av celes­t­eswed­e­nbest Inaktiva­: Gästexpe­rter 2,6k 0 Hej,Jag håller på och läser upp en mattekurs som jag inte klarade undra gymnasietiderna.Le... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
2,6k