Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
ARGA SNICKARN söker projekt! av rebec­c­aCast­i­ng Efterlys­ning - media Christer 823
Äldre 17 Aug 16:21
21,7k 20 Hej!!Jag arbetar med tv-programmet Arga Snickaren och letar efter familjer som har fastnat... Efterlys­ning - media Chris­t­er 823 Äldre 17 Aug 16:21
20
21,7k
Enkät: Svenska upplevelser av socioekonomisk trygghet av Jonat­h­anMad­e­land Efterlys­ning - media 10e12
Äldre 29 Jul 14:48
2,0k 1 Hej!Denna enkät syftar till att samla in information om svenskars upplevelser av sin socio... Efterlys­ning - media 10e12 Äldre 29 Jul 14:48
1
2,0k
Tandläkarstudent söker deltagare till sommarforskarprojekt angående motivation för oral hälsa av MiraF­l­orin Efterlys­ning - media MiraFlorin
Äldre 30 Jun 14:40
1,8k 2 Hej! ?????? Hoppas ni har en underbar sommar! Jag håller på med ett sommarforskarprojekt... Efterlys­ning - media MiraF­l­orin Äldre 30 Jun 14:40
2
1,8k
SöKES: par som gått igenom otrohet av Maxim­e­Persd­o­tterW­a­llstr­ö­m Efterlys­ning - media 1,1k 0 Jag heter Maxime Persdotter Wallström och är journalist. Jag håller på med en artikelserie... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Undviker cellprov pga tidigare negativa erfarenheter av Cellp­r­ovstu­d­ie Efterlys­ning - media Anonym (anneli)
Äldre 27 Jun 14:34
10,1k 30 Deltagare till intervju sökes! Undviker du cellprovtagning? Har du haft negativa upplevel... Efterlys­ning - media Anonym (anneli) Äldre 27 Jun 14:34
30
10,1k
Lär du ditt barn att gå? av Lee F Efterlys­ning - media 1,5k 0 Hej föräldrar, jag hoppas att du mår bra. Just nu försöker jag samla så mycket marknadsund... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,5k
Valt att inte skiljas – för barnens skull? av Ulrik­a­Frila­n­sjour­n­alist Efterlys­ning - media 1,7k 0 Jag söker ett par som någon gång varit nära att skiljas, men valde att hålla ihop för barn... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,7k
Hur bor barnen efter skilsmässan? av Ulrik­a­Frila­n­sjour­n­alist Efterlys­ning - media 1,4k 0 Har du och ditt ex löst boendet för barnen på ett annorlunda sätt? Kanske låter ni barnen... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,4k
Hur mycket teater blir det? av uxdes­i­gnsth­l­m Efterlys­ning - media uxdesignsthlm
Äldre 4 Jun 14:30
1,8k 5 Hej alla,Vi forskar just nu kring hur föräldrar och familjens teaterbesök ser ut i syfte a... Efterlys­ning - media uxdes­i­gnsth­l­m Äldre 4 Jun 14:30
5
1,8k
Sökes: boendeföräldrar till studie om underhållsstöd av Stina­F Efterlys­ning - media 1,2k 0 Hej!Är du boendeförälder som under de senaste åren har blivit kontaktad av Försäkringskass... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Märke på barnvagn? av mfrid­s­trom Efterlys­ning - media 1,7k 0 Hej,Hur viktigt är märken när man köper barnvagn?Om ex. Nike eller Adidas hade börjat sälj... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,7k
Vilken är den största storleken på BH? av Jonte­m­yra Efterlys­ning - media EnAnonumius
Äldre 26 Apr 17:47
3,1k 12 Finns det någon därute som har denna kupstorlek? Skulle vilja komma i kontakt med dig för... Efterlys­ning - media EnAno­n­umius Äldre 26 Apr 17:47
12
3,1k
Hjälp Studenter lösa torkställs problemet! (enkät) av Morgo­n­dagen­s­torks­t­äll Efterlys­ning - media Anonym (Lärare)
Äldre 25 Apr 11:28
1,6k 1 Hej igen, nu har vi tagit fram 4a koncept på torkställ som går att ta med på bilsemester... Efterlys­ning - media Anonym (Lärare) Äldre 25 Apr 11:28
1
1,6k
Trolljägarna söker medverkande av linda­s­venss­o­ncast­i­ng Efterlys­ning - media 1,9k 0 Hej!Jag heter Linda och jobbar med casting/research på Strix Television och den nya säsong... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,9k
Sökes: Föräldrar till barn med ADHD-diagnos. av Mikae­l­Wol Efterlys­ning - media 1,4k 0 Hej, Vi är 2 st socialpedagogstudenter som just nu skriver vårat examensarbete. Vi har inr... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,4k
Söker testgrupp för föräldracoach av Paron­P­aulin­a Efterlys­ning - media 1,2k 0 Hej,   Vi håller på att ta fram en digital föräldracoach i appform och söker nu föräldrar... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Familjehem c-uppsats av Josri­a Efterlys­ning - media 1,2k 0 Hej! Mitt namn är Josefin Göransson och jag studerar till socionom på Linnéuniversitetet... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Alkoholvanor hos vuxna av emmst­e­rr Efterlys­ning - media 1,2k 0 Hej! Vi är två tjejer i 20-årsåldern som läser Sociologiprogrammet vid Linnéuniversitetet... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Enkät om konflikter i nära relationer av jenni­f­erper­s­son Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej! jag läsare sociologiprogrammet och jag tillsammans med en kompis genomför nu en enkät... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Enkät om din inställning till olika medier av Socio­l­ogist­u­dente­r Efterlys­ning - media 810 0 Hej, vi är två studenter som studerar på Sociologiprogrammet vid Linnéuniversitetet och so... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
810