Fotoskola med Samsung

93226 visningar
236 svar


Välkommen till fotoskolan med Johanna Syrén och Samsung!

Här får du lära dig att fotografera dina barn som ett proffs. Under tio lektioner får du ta del av konkreta och personliga tips från fotograf Johanna Syrén som har mångårig erfarenhet av barnfotografi och regelbundet håller fotokurser på Fotografiska. Lär dig om teknik och komposition för att lyckas föreviga de mest minnesvärda stunderna i ditt barns uppväxt.

Du har också möjlighet att tävla med egna bilder som du får proffsbedömda av Johanna! Varje vecka kommer en ny lektion upp, för varje lektion (totalt 10 st), utser Johanna en deltagares bild som automatisk går vidare till final och efter 10 veckor har chans att vinna en alldeles egen Samsung NX300.


Läs mer om kameran här

 

Så häng med här och lär dig att fånga ögonblicket.

 

Lycka till!

Aktivitet i gruppen
Ny medlem
Ny medlem
Ny medlem
Ny medlem
Ny medlem
Skapad av: Johan­na Fotog­raf Äldre 14 Aug 14:59 Senaste: vampy­ria2 Äldre 12 Sep 16:46
Ah nu hittade jag hit .-) Vilka härliga bilder och grattis i massor puma 1982, din bild är helt underbar :-)
Skapad av: Johan­na Fotog­raf Äldre 29 Jul 11:11 Senaste: vampy­ria2 Äldre 12 Sep 15:35
Då min dator gick sänder mitt i denna roliga tävlingsserie så missade jag helt hur det gick, finns det nånstanns där man kan se alla som har vunnit under veckorna? och vilken bild var det som van tills slut då,.
Skapad av: Fathe­ya Äldre 12 Aug 23:42 Senaste: Fathe­ya Äldre 12 Aug 23:45
Eh, hur sjutton tråden hamnade här vet jag inte... Men någon här har kanske har gjort fotoböcker?
Skapad av: Johan­na Fotog­raf Äldre 5 Aug 16:25 Senaste: Johan­na Fotog­raf Äldre 12 Aug 09:36
Tack för bilder! Alltid roligt och inspirerande att se, eller hur? Här är veckans vinnare:boothwalker har tagit en vacker och observerande bild som med hjälp av de gröna färgerna och de liggande linjerna är lugn och.
Ny medlem
Ny medlem
Ny medlem
Skapad av: Johan­na Fotog­raf Äldre 22 Jul 09:31 Senaste: MrsCh­arlot­te Äldre 29 Jul 15:57
Åh va kul!!!! :-)
Ny medlem
Skapad av: Johan­na Fotog­raf Äldre 15 Jul 09:25 Senaste: Johan­na Fotog­raf Äldre 22 Jul 15:58
Fint att höra!
Skapad av: Johan­na Fotog­raf Äldre 8 Jul 10:54 Senaste: puma1­982 Äldre 22 Jul 09:29
Vad roligt att få gå till final. Tack! Bilden på liten L som valts ut är en av min absoluta favoriter bland de tusentals kort som jag knäppt på barnen under åren. 
Skapad av: Johan­na Fotog­raf Äldre 1 Jul 09:57 Senaste: Johan­na Fotog­raf Äldre 8 Jul 10:50
Tack för era bilder! Roligt att se så många varierande porträtt på ilska, glädje och iver! Veckans vinnare är:Boothwalker har tagit ett mycket vackert porträtt. Jag gillar kompositionen och den intensiva blicken.
Skapad av: Johan­na Fotog­raf Äldre 24 Jun 08:52 Senaste: Apopa­n Äldre 1 Jul 13:08
Nej vad roligt!!! Tack och åter tack för chansen :D
Skapad av: Johan­na Fotog­raf Äldre 17 Jun 10:39 Senaste: Johan­na Fotog­raf Äldre 24 Jun 08:24
Tack för era bilder! Det var färre just den här veckan men det har ju varit midsommar, och jag kan förstå att gravidmagen är något nära och personligt för många. Men härligt att se de bilder som.
Skapad av: Johan­na Fotog­raf Äldre 3 Jun 12:06 Senaste: elinj­oha Äldre 21 Jun 14:14
Funkar inte tt ladda upp :/
Skapad av: Johan­na Fotog­raf Äldre 10 Jun 10:27 Senaste: Johan­na Fotog­raf Äldre 18 Jun 21:38
Hej vampyria2, den nya länken ligger här! http://www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/fotoskola-med-samsung-123477/forum/m70227509.html