Familjeliv Träningsutmaning 2014

53316 visningar
447 svar

Välkommen till Familjelivs träningsutmaning 2014!

Nu upprepar vi succén från förra året häng med du också!

Varje vecka fram till sommaren totalt sju veckor kommer vi att lägga ut en ny utmaning från Elmina Saksi, Familjelivs träningsexpert.

Övningarna är enkla och passar både dig som är nybörjare och dig som är en van motionär. Övningarna bygger på att man ska göra ett visst antal repetitioner eller sträcka per vecka hur man delar upp övningen väljer man själv efter egen förmåga. Antingen följer man Elminas upplägg eller så väljer man sitt eget. Till exempel kan en utmaning vara att göra 175 repetitioner sammanlagt under en vecka. Då kan du exempelvis välja att göra 50+50+50+25 och bli klar på fyra dagar, eller så gör du färre per dag över fler dagar.

Tävlingen är kopplad till en öppen medlemsgrupp, där man kan stötta och peppa varandra. Självklart kommer Elmina att finnas på plats i tråden och coacha.

Klarar du utmaningen och är aktiv i tråden, genom att peppa och stötta andra, kan du vissa veckor vinna fina priser!

Häng med från början eller delta de veckor som passar dig!

UTMANING VECKA 1 - RODD

UTMANING VECKA 2 - MAGE

UTMANING VECKA 3 - KONDITION

UTMANING VECKA 4 - DIPS

UTMANING VECKA 5 - BÄCKENBOTTEN + AVSLAPPNING

UTMANING VECKA 6 - UTFALL

UTMANING VECKA 7 - FINAL











Elmina Saksi i träningskläder från Stadium

Aktivitet i gruppen
Skapad av: Redak­tör Äldre 5 Jun 08:33 Senaste: Kuna2­lov Äldre 9 Jul 12:01
Du har efterfrågat ett medlemskap i gruppen. Du kommer att få ett meddelande om du blir godkänd av gruppens administratörer.
Skapad av: Redak­tör Äldre 28 May 10:36 Senaste: Redak­tör Äldre 9 Jun 07:36
Hej! Det har varit något knas med sista träningsutmaningen - nu hoppas jag att tråden och länken fungerar! http://www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/familjeliv-traningsutmaning-2014-123654/forum/m73381145.
Ny medlem
Ny medlem
Skapad av: Redak­tör Äldre 21 May 09:09 Senaste: Wilow­a Äldre 28 May 17:34
Kan tillägga att jag klarade utmaningen med. ;-)
Skapad av: Redak­tör Äldre 14 May 09:57 Senaste: Redak­tör Äldre 23 May 12:46
Javisst, tack!
Ny medlem
Skapad av: Redak­tör Äldre 23 Apr 11:56 Senaste: Träni­ngsex­pert Elmin­a Äldre 15 May 21:28
Häng med så gott du kan och fråga om det är något som inte känns bra!
Ny medlem
Ny medlem
Skapad av: Redak­tör Äldre 7 May 08:50 Senaste: mini2­007 Äldre 14 May 22:21
6,5 km PW idag, räknar man cykelturen till och från skolan så känner jag nog att jag klarat utmaningen :))
Ny medlem
Ny medlem
Ny medlem
Skapad av: Redak­tör Äldre 30 Apr 10:27 Senaste: stor grön drake Äldre 7 May 20:51
Oj, tack! :-D Vad glad jag blir
Ny medlem
Ny medlem