• Anonym

    Stimulera mannens Gpunkt - någon som har erfarenhet?

    Jag vet ungefär var mannens Gpunkt sittter, men inte riktigt..

    Har testat en gång för ett par år sedan när vi hade ovanligt Wild n Crazy sex att föra in ett finger och han verkade gilla det iallafall..

    Men jag är så himla feg eller blyg eller vad jag nu är att jag vågar inte fråga om han skulle vilja testa igen.
    Jag vill testa igen eftersom jag hört att det kan förstärka hans orgasm massa och jag vill ju att han ska ha det så skönt som möjligt...
    Men det känns dumt att bara helt plötsligt under sexakten göra det utan att typ bett om lov eftersom det ändå är lite känsligt...

    Har ni stimulerat Gpunkten hos era män?
    Var exakt sitter den?
    Hade ni ett eller två fingrar?
    Glidemedel eller räcker det med saliv?
    Tycker han att det var skönt?

  • Svar på tråden Stimulera mannens Gpunkt - någon som har erfarenhet?
  • Anonym (G-punkt)

    Jag brukar trycka lite lätt med två fingrar mellan pungen och analen. Trycka och massera lite lätt under oralsex eller "valigt" sex. han tycker att det är underbart.

  • Anonym (No hands)

    Frugan brukar ibland masera kuk-roten från analen. För upp ett ett finger och kör försiktigt. Saliv går bra men det finns ju andra smörj-medel om man vill. Jag brukar spruta utan att behöva röra varken pung eller snopp.. Och det sprutar både mer och längre.. Så jag tycker du ska pröva dej fram.. Min fru älskar att se när sprutar mycket och långt....Hoppas du gör det med.. Så pröva er fram och prata om det!


    Lycka till!!

  • Anonym

    No hands: Men hur länge måste man typ mjuka upp innan man vågar föra in ett inger? Gör det inte ont att föra in ett finger? Hur långt upp vågar man ha fingret? Är dte bara fingertoppen som ska in?

  • No 1

    Du får föra in fingret till mittenleden ungefär för att komma åt g punkten
    Sen är det bra att massera upp hans anus en stund först, ev slicka..hehe...
    Använd mkt olja o ha kortklippta naglar!
    Håller för övrigt med no hands om hur maken reagerar på denna behandling...
    Han kommer fortare, mer o länge, o orgasmen blir mkt kraftigare.
    Prova er fram...

    *lycka till*


    ♥♥♥FICK MIN 4 PRINSESSA DEN 13/6..V 33+5♥♥♥
  • Anonym

    Ska man typ suga av honom samtidigt eller ska man bara stimulera Gpunkten?

    Ska nog våga testa ikväll..
    Ska man överraska honom eller fråga innan?

  • Tvillingfarsa
    Anonym skrev 2006-06-30 13:14:44 följande:
    Ska man typ suga av honom samtidigt eller ska man bara stimulera Gpunkten?Ska nog våga testa ikväll.. Ska man överraska honom eller fråga innan?
    Är nog en rätt så bra ide att fråga först då han kanske inte alls finner smek runt hans anal så värst upphetsande.
    -\/- Älskar Nathalie och Isabell mina döttrar -\/-
  • Anonym (No hands)

    Det är somsagt bara att pröva sej fram.


    Olausson kom med bra tips och råd.


    Min fru suger min pung och snopp, men inte hela tiden under själva maserandet i analen.

    PRÖVA!..Han säger väl om det är skönt!. Sen vet inte jag vad du tycker om sperma.
    Det kan komma väldigt mycket och med högt tryck. Så va beredd!

    Skriv här igen hur det gick...Vore kul och höra vad du tyckte.

    Och hål på ett tag...Det blir en mycket kraftigare orgasm om du väntar och sedan fortsätter....Prata med din gubbe under tiden så det inte kommer för fort... Du känner när det är på gång att spruta för analen kniper liksom ihop. Det gör det jämnt när en man får sin orgasm.

    Så ladda nu och ha det kul!!

  • Anonym (..)

    fasen vad fränt!!
    men min sambo skulle vägra..
    det vore ju roligt att prova tycker jag i alla fall!
    men jag tror han är lite orolig att ha nått i baken.
    finns det något som kanske skulle locka honom att prova någon gång?? något jag kanske kunde gör så han vill prova??

  • Anonym (tjej)

    Min kille skulle nog vägra om jag verkligen ville testa på honom. Jag har skojat om det men då säger han jämt att det inte är nåt för honom.
    Dessutom skulle jag tycka att det var äckligt.. Men det låter häftigt iallafall. Jag själv gillar att få analen stimulerad som fan!!

  • Anonym (Vill också)

    Åh man skulle kunna tro att det är jag som är TS

    Har också både hört och läst att män kan få en otroligt häftig orgasm av att stimuleras en bit upp i anus och skulle sååå gärna vilja "ge" min man en sån upplevelse. Men nu är det så att han är lite homofobisk och skulle förmodligen knipa ihop som ett streck om jag förde in ett finger där. Jag får gärna röra mellan pung och anus men han skulle nog dö om jag kom "in" där och skulle han dessutom tycka att det var skönt så skulle han nog skämmas ihjäl, tror jag

    Hur ska jag få honom att våga testa - jag menar....gillar han det inte/tycker att det är oskönt så slutar jag ju!!

    Fast jag är också lite nojjig över att han ska tycka att jag är lite "onormal" som vill in där - han tycker som sagt att allt som hör ihop med just analen är lite kinky

    Tar tacksamt emot lite tips/råd från någon som kanske varit i samma sits tidigare men lyckats "kliva över tröskeln"

Svar på tråden Stimulera mannens Gpunkt - någon som har erfarenhet?