• Saline
    Äldre 30 Dec 12:31
    7418 visningar
    16 svar
    16
    7418

    snuskbilder som laddas från nätet.. (OBS: Bör inte läsas om man är känslig) långt.

    Hej!
    Jag kanske är lite otydlig men ta inte illa vid dig av mitt svar. Jag grundar allt på vad jag vet om bondage och SM och vad du skrivit.
    Du överreagerar inte alls men bör backa i ditt handlande så snart som möjligt. Det är mitt råd.
    Han är ju snäll mot dig i vardagen, eller hur eller när ni har sex.
    Jag skulle rekomendera dig att du tar en eller flera promenader och funderar på din egen sexualitet och varför du reagerar som du gör. Därefter tar du ett snack med din sambo i lugn och ro och försök inte döma. Egentligen: Vad är det för fel med bondage eller fetishm dvs. att man gillar lack och läder. Din sambo verkar snäll ändå. Tänk på hur han är i vardagen. Han kanske vet om din bakgrund och inte vågat berätta sitt sanna jag. Låt honom berätta och lyssna och berätta varför du reagerade som du gjorde. Annars kan han hålla inne med sina fantasier och en dag kanske bryta upp för att han hittat en annan kvinna som vill förverkliga hans fantasier. Du ska givetvis inte gå med på bondage men han kanske vill bli smiskad. Det kanske räcker. Han kanske inte gillar våldet utan kläderna? Vad vet jag eller du? Hans bilder har inte med er kärlek att göra utan med hans fantasier och döm honom inte.
    Lyssna och sök fakta på internet. Läs om det, så förstår du kanske lite mer. Lycka till Kram Saline

Svar på tråden snuskbilder som laddas från nätet.. (OBS: Bör inte läsas om man är känslig) långt.