• Ptra

    Romantiskt på Nyårsafton

    Behöver lite hjälp. Tänkte åka i väg på nyårsafton bara jag och sambon. Bo på något mysigt hotell och äta på någon mysig resturang, men var???Eftersom vi bor i skåne så får det gärna vara här i närheten. Jag behöver alla förslag jag kan få från er. Snälla hjälp mig att göra nyåret underbart!
    Tack på förhand! /Petra

  • Svar på tråden Romantiskt på Nyårsafton
  • dalarnarules

    Om ni bor i skåne kan ni ju åka över till danmark...

  • flowergirl

    det är inte så romantisk att åka till danmark tycker jag... men varför inte ta färjan till Oslo och övernatta på ett fint hotell där? annars finns det många små mysiga hotell i skåne... kommer tyvärr inte på nåt just nu

  • Mini78

    Hej!

    Vi bor i Lund och vi gjorde nåt mysigt förra året på nyår. Vi reste med Ryanair från sturup (billigt, nära och bra) till Stansted London. Sen bodde vi där 2 nätter. På nyårsafton hade vi bokat supè på ett annat mycket finare hotell som hade nyårssupé. Det ingick champagne och 4 rätter tror jag. Man fick varsin smällkaramell och blev serverad och fick mer champagne vid 12-slaget... Romantiskt värre!
    Fast vi firade nyår först kl. 23 (00 hemma då ju.. alla britter stirade konstigt på oss ) Sen var det dans/disco på natten. Sen gick vi tillbaka till vårt billigare hotell så det enda som kostade mycket var ju supén men det var det värt!

    Om du tycker det låter kul så kan jag nog hitta hemsidan som vi bokade vårt ifrån!

  • Flox

    Köpenhamn tyckte vi var romantiskt i början på december förra året när vi var där, inte minst det vintriga besöket på tivoli.

  • Årets bomp

    Hej alla! Det här inlägget har blivit vald till

    "Årets Bomp"

    Det här är också ett rekord, den äldsta bompen någonsin, 13 år!

    Skapad: 2004

    Bompad: 2017

Svar på tråden Romantiskt på Nyårsafton