• A med A och R
    Äldre 21 Sep 12:44
    64670 visningar
    33 svar
    33
    64670

    Per Trollsveden

    Nu har ju Terry Evans disskuterats i en tråd nedanför.
    Nu vill jag veta vad ni har för uppfattning om Per Trollsveden.
    Håller han på fortfarande på med "sånt här" fortfarande?
    Han håller väl iofs mest till i södra delarna av landet.

    Håller han på med seanser fortfarande?
    Jag var på en seans på en mässa med honom för "hundra år sedan"..kommer inte ihåg så mycket av den.
    Annat om honom...?


    Tar arbetarna på Lipton kafferast?
  • Svar på tråden Per Trollsveden
  • Äldre 21 Sep 13:18
    #1

    Jag kan tyvärr inte rekommendera Per Trollsveden. Jag har haft en hel del kontakt med honom tidigare, men har brutit den kontakten helt eftersom jag inte anser att han är seriös. Många andra jag har pratat med känner samma sak, men det är ju upp till var och en att avgöra.

  • Beach
    Äldre 21 Sep 13:59
    #2

    Nej..min kompis blev spådd av honom på en mässa förut...Men det var mest en massa flum. Inget stämde...
    Så jag blev lite skeptisk.

  • Äldre 22 Sep 11:48
    #3

    Jag pratade med honom per telefon i februari.....han såg jättemycket som stämde in. Sen håller jag med om att det var lite flum, mest utfyllnad som han säkert säger till alla.
    Men ändå sa han väldigt mycket som stämde.

    Han sa även att han såg en graviditet i oktober, så det hoppas jag ska stämma

  • Beach
    Äldre 22 Sep 11:55
    #4

    janson...:  Det hoppas vi på då!!!
    Min spådam har sagt att jag ska få en pojke & en flicka tätt efter varandra. Så...vi får väl se..*ler*

  • Crappy
    Äldre 22 Sep 12:09
    #5

    Min erfarenhet av Per Trollsveden är att han är en mycket god djurkommunikatör dock väldigt flummig. Denna flummighet gör att man inte tar honom på allvar.

  • marina­81
    Äldre 22 Sep 16:48
    #6

    En sak undrar jag, som ju också spår, vad är det han säger som är flummigt? Jag har aldrig träffat karln, men hört hans namn såklart. Själv har jag svårt att förstå vad man som medium/siare får ut av att säga samma saker åt folk, varje person man träffar är ju annorlunda, jag tror aldrig jag lagt lika spådomar åt någon nångång (fast det jag spår brukar ju iofs stämma också ) Men vad menas med flum??


    it's a great big white world and we are drained of our colours
  • Äldre 22 Sep 16:54
    #7

    Jag kan berätta vad jag upplevde när jag var på storseans med honom. Först gick han fram till en tjej som hade en T-shirt med indianbild och sa att han såg hennes hjälpare, att det var en indian och sen beskrev han bilden på hennes tröja. Nästa person han gick fram till hade örhängen med runor och till henne sa han att han såg henne sitta och rista runor. Sedan gick han fram till en man som var helt klädd i svart (sorgklädd), såg blek och rödögd ut och frågade om han nyligen förlorat någon som stått honom nära. Mannen började gråta och bekräftade detta, men jag kunde inte uppfatta något som kändes som ett äkta meddelande från andra sidan...

  • marina­81
    Äldre 22 Sep 17:00
    #8
    Neelah skrev 2006-09-22 16:54:46 följande:
    Jag kan berätta vad jag upplevde när jag var på storseans med honom. Först gick han fram till en tjej som hade en T-shirt med indianbild och sa att han såg hennes hjälpare, att det var en indian och sen beskrev han bilden på hennes tröja. Nästa person han gick fram till hade örhängen med runor och till henne sa han att han såg henne sitta och rista runor. Sedan gick han fram till en man som var helt klädd i svart (sorgklädd), såg blek och rödögd ut och frågade om han nyligen förlorat någon som stått honom nära. Mannen började gråta och bekräftade detta, men jag kunde inte uppfatta något som kändes som ett äkta meddelande från andra sidan...
    VA? Oj, vad lättköpta poänger!! Ok, flum med andra ord!
    it's a great big white world and we are drained of our colours
  • Makenz­i
    Äldre 22 Sep 18:06
    #9

    Neelah: Herre gud*s*, då förstår jag varför han har det rykte han har.

    Jag stötte på honom i sin dåvarande affär för några år sedan, det första jag hörde, var när han utropade högt till en sina kunder "Men din aura är ju heeelt grööön!!!!"

  • DrakUl­la
    Äldre 25 Sep 10:40
    #10

    Jag har bara träffat Pehr i samband med djurkommunikation och det är han bra på.

Svar på tråden Per Trollsveden