• eisa

    När är man smal om man är 168 cm lång?

    Jag bara undrar... Jag är nämligen 168 cm lång.

    Har vägt 65 kilo och kände mig inte smal.
    Har vägt 58 och känt mig väldigt smal.
    Väger nu 61 och känner mig lagom.

  • Svar på tråden När är man smal om man är 168 cm lång?
  • mammaNena

    jag vet inte om det e rätt att skriva, men jag e 178 och väger 60. känner mig inte smal skulle gärna gå ner nått kilo, absolut inte upp mer..
    Men det e hur jag ser mig. det beror ju oxå på vad man har för kropps typ..

  • tottalisa

    Jag är också 168 cm. Kan tänka mej att 61 kilo är precis lagom. Jag väger 50 och det är definitivt inte lagom...

  • Meline

    Jag är 168, har vägt allt möjligt mellan 55-65 och tyckte nog att jag var ganska smal hela tiden. Just nu väger jag 55, och det tycker jag är för smalt, så jag håller på att försöka äta upp mig. 59-61 tyckte jag nog var bäst, men man är ju inte tjock om man väger mer än det.
    Och det beror ju på hur mycket muskler man har (själv har jag aldrig haft mycket).

  • Frids

    Oj, vad smala alla är!! Jag är 169 cm och väger (eller vägde, har ju gått upp ett antal kilo i åttonde månaden) ca 57 kg.

    Egentligen tycker jag inte det handlar så mycket om vikten.. Muskler väger ju mer än fett!! Tycker hållningen är viktigare och hur tränad man är!

  • uniMog

    Jag är 156 och har 55kg som målvikt. Då tycker jag att jag är lagom men inte smal.

    168cm då skulle jag nog klassa 60-65 kgsom lagom och allt under det som väl smalt för MIG


    You'll never get to Heaven if you're afraid of getting high
  • MINI25

    Jag är 170 och väger 48 kg- smal av naturen.

    Men jag tycker nog att 168 cm till 55 kg är en bra idealvikt! Men det beror ju på kroppsformen...

  • Duckan74

    Jag är en kortis och vägde, innan jag blev gravid, 50 kg vilket jag anser vara mycket för mig. Alltid legat på 45 kg, men trivselkilon har smugit sig på sen jag träffade maken. Men det har ju mycket med ens kroppsbyggnad att göra så det är både svårt och dumt att jämföra.

  • MansonDust

    Jag é 166 och väger 77. Känner mej inte smal. Men ska ner efter amning. Vägde 69 innan & kände mej lagom.

Svar på tråden När är man smal om man är 168 cm lång?