• annsofi123

    plitor på bröstet

    hej någon som under gaviditen fått små plitor på brösten som liksom är jätte små från början, lite rödare än hyn, men när man försöker trycka dem så får man bara ut vattan och sedan blir de ganska stor och rött irreterade. sen när de lägger sig är de som röda ärr kvar. man ska ju inte trycka och klämma men kan inte låta blir, Någon mer???

  • Svar på tråden plitor på bröstet
  • Nyström

    Fått massa plitor på brösten o även massa knottror på ryggen. Känns inte så kul. De kliar så förbannat oxå.

  • Nyström

    Typ som små, små finnar. Men på ryggen är det bara en massa knottror o de är inte röda eller något.

  • annsofi123

    men gör de ont? dem på brösten är de vita som en finne och gör ont eller! går de att trycka,när jag försöker trycka mina som inte är vita som finnar utan mer hudfärgade lite röda. så blir de bara större och vattnas. sen när det lägger sig så är det ett rött runt märke som ett ärr kvar länge??

  • chess1979

    hej
    hur långt gångna är ni och när började ni få plitor?
    kram

  • chess1979

    nä ja är inte gravid men jag försöker, jag har fått en massa små plitor på brösten och ryggen som kliar. brösten spänner oxå men det kan var efter äl bara. så jag får fint vänta lite till

  • annsofi123

    men det kan ju vara så att du är gravid! vissa får klåda tidigt, hur ser plitorna på brösten ut. kan du trycka dem?

  • annsofi123

    ingen annan som känner igen sig, snälla svar då

  • annsofi123

    ska gå o natta mig nu, men svara gärna på mitt inlägg om ni känner igen er!!! behöver råd

  • JonAase

    Hei.

    En helt annen sak. Er det du som har en Kalle Anka lampe til salu.

    Jeg er interessert og gir Kr 400 for den.

    Mvh Jon Aase

Svar på tråden plitor på bröstet