• jungfu

    Har Ahlgrens bilar verkligen samma smak?

    Jag blir galen på detta, ni vet dom ROSA, VITA och GRÖNA bilarna.... En kompis till mig ringde tillverkaren och frågade, och de sa att de har exakt samma smak - bara olika färg. Men jag tror inte på det! Jag KÄNNER olika smak. Det kan inte vara inbillning.
    Tydligen hör folk av sig hela tiden och frågar dem, sa min kompis.

    Finns det fler som verkligen känner olika smak på bilarna?

  • Svar på tråden Har Ahlgrens bilar verkligen samma smak?
  • SaraLisa

    Håller med dig! De har olika smak. De vita smakar lite mera mint, de rosa smakar sötast och de som jag är osäker på är gröna! Jag har kört en tävling en gång med min man som tvivlade - jag fick rätt (och blev väldigt mätt på kuppen...).

    Sara

  • Lyxmorsan

    ja, lite annorlund, har aldrig funderat på det, för på alla andra sega godisar är det ju (också) så att annan färg=annan smak...


    //mammisBJ *m döttrarna 03+06 och ängeln 93 *nysvensk västkustbo*
  • jungfu

    Jag har gjort blindtest med mig själv (bra ursäkt för att få trycka i sig en hel påse, eller hur... )och kan visserligen inte säga vilken färg som smakar vad, men HELT KLART smakar de olika...

  • marlene23

    jag känner olika smak.. jag kan genom att smaka och blunda säga vilken färg vilken hade! så jag tror din kompis ljuger för att h*n ville ha rätt!

  • marlene23

    och jag gillar inte riktigt smaken på de gröna.. så jag vet att de är olika!

  • SaraLisa

    Jungfu - man är ju lite knäpp om man vill bevisa att det är så bara för att få äta bilar. Har du testat slädarna förresten - de är underbara!

    Sara

  • jungfu

    Men grejen med min kompis är att hon slog vad med en annan kompis, och hon var den som hävdade att det var olika smak - så hon skulle bara ringa och få det bekräftat. Men då sa de att "nej, det är bara färgen som skiljer." Så jag tror inte att hon hittar på. Fast jag får det inte att stämma!

  • Borta bra men hemma bäst

    Du har rätt. De har olika smak. Har själv varit rätt nära produktionen en gång i tiden.

  • jungfu

    Haha saralisa, du vet inte vad jag kan hitta på för olika "motiv" för att få trycka i mig godis.... Mmmmm!

Svar på tråden Har Ahlgrens bilar verkligen samma smak?