• Icarus
    Äldre 11 Dec 20:27
    20649 visningar
    8 svar
    8
    20649

    Gratis Fotboll Manager Spel

    Coacha ett eget Fotbollslag vi har matcher 2 gånger i veckan det finns både Tjejer Killar Mammor Pappor och Familjer som spelar.

    Det är inte svårt att komma igång med ni behöver alltså inte vara fotbolls xpert.

    Om ni vill vara med så går ni in på www.xperteleven.com där blir ni medlem efter det är gjort har ni fått post och kan nu söka in till våran liga som har LIGA ID 75341 (League Of The Beast).

    MVH Ligaboss Icaruss

  • Svar på tråden Gratis Fotboll Manager Spel
  • daisyb­is man
    Äldre 6 Jan 20:08
    #1

    Jag kan tipsa på www.hattrick.org Den bästa manager spel på nättet och väldigt beroendeframkallande!

  • Plutti­Nutti
    Äldre 7 Jan 13:30
    #2

    football manager 2007 - best football manager game ever!
    www.footballmanager.net

    Came from a series of games started back in 1992. Championship manager. Played since '94, never bothered with internet games, no need to when you got FM.

  • MaCCe
    Äldre 12 Jan 08:59
    #3

    du har ju även managerzone.se

  • dolpho
    Äldre 13 Feb 23:29
    #4

    Skulle rekommendera www.cm-online.com Det är inte gratis, men betydligt bättre än Hattrick och Managerzone om man gillar riktig fotboll och inte låtsasspelare.

  • Gnagar­n
    Äldre 15 Feb 11:25
    #5

    Stämmer in om Hattrick (hattrick.org). Har spelat det och många andra och inget slåt hattrick hittils.

    Har Snättringe FC om ni skulle börja och vill ha lite tips eller så...

  • Lars84
    Äldre 25 Jun 14:42
    #6

    PowerPlayManager


    Hej,


    Gillar du Managerspel? Jag spelar ett webbläsarspel/managerspel som sticker ut från de flesta. Bättre än både Hattrick, Experteleven och Managerszone. Har spelat alla dessa och PPM är bättre på flera punkter. Du styr ditt eget lag och spelar mot andra spelare från hela världen. Gå med, du kommer inte ångra dig! 2 sporter är skapade fotboll och hockey! Det kommer fler sporter senare.


    http://www.powerplaymanager.com/r164222


    Använd gärna min rekommendationslänk, annars funkar det med:


    ppm.powerplaymanager.com

  • aander­ss
    Äldre 10 Nov 23:48
    #7
    Gnagarn skrev 2007-02-15 11:25:33 följande:
    Stämmer in om Hattrick (hattrick.org). Har spelat det och många andra och inget slåt hattrick hittils.

    Har Snättringe FC om ni skulle börja och vill ha lite tips eller så...
    jag har haft ett lag på hattrick i ca 8 år tror jag. jag är inloggad där nästan varje dag. Ibland är man trött på spelet men oftast så är de kul
  • Äldre 1 Apr 14:43
    #8

    hej alle hop

Svar på tråden Gratis Fotboll Manager Spel