• Bruden1

    Julklapp till min 22-årige bror!?

    Vad ska jag köpa för julklapp till min bror som är 22 år?

    Vad ska jag köpa för julklapp till min sambos bror som är 18 år?

    Såååå svårt, vad gillar dom då egentligen?

  • Svar på tråden Julklapp till min 22-årige bror!?
  • ChokladRosen

    Köper ni till vuxna??

    Vi har i våran familj upp till 15år,,sedan köper ENDAST deras föräldrar till dom..

  • lövet2

    Det beror kanske på vilka sorter de är: Datanörd, sportfåne, bokmal, festprisse ....
    Min 20-årige son får en ny dataskärm i julklapp, och av sin morbror får han hörlurar med mikrofon att kopplas in i datorn. Då kan du ju gissa vilken sort han tillhör!

  • lilla mej

    jag har börjat samla på höganäs servis till mina bröder, för dom har allt och vill bara ha data skit så jag köper typ en mugg och två talrikar var i coola färger. Kanske dom kommer uppskatta det om några år. De är nu 18 och 20.

  • Bruden1

    chokladrosen: JA VI KÖPER TILL VUXNA!!! Men det var inte det frågan gällde! KOLLA TS!

    Varför i herrans namn skulle jag fråga VAD jag skulle köpa om vi inte köper julklappar till vuxna!?!? Skulle va konstigt då ju, inte sant!?

    Alla gör vi olika! :-O

  • Zodic

    jag tycker böcker är en grym grej, jag har bestältl massa skojiga från adlibris, tex förlaget nicotext har massa kul, o dom kan liksom alla uppskatta jag ska ge såna till vänner som är 19 år, morbror på 32år o farbror på 50 år

  • Zodic

    Bruden1: Jodå, dock har en del tex på adlibris engelska titlar men dom har inte det egentligen, det står om dom är på svenska eller inte. för att få fram så många som möjligt kan man skriva in nicotext som förlag o sedan markera att man bara vill ha svenska böcker

  • Indianica

    Vad är han intresserad av då?

    2 biocheckar går väl annars alltid hem. En till killen + en till date att bjuda

Svar på tråden Julklapp till min 22-årige bror!?