• Anonym (Inte nog)
    Äldre 27 Dec 15:12
    4494 visningar
    11 svar
    11
    4494

    Att inte få tillräckligt

    Jag är ensam om att vilja ha sex i mitt förhållande, oftast. Han vill så sällan och jag vill jämt. Hade lätt kunnat ha sex varje dag - hade inte sagt nej om han velat två gånger om dagen heller. Han vill ca en gång i månaden. Jag mår verkligen dåligt av detta. Nu är det iofs bara fem dagar sedan vi hade sex sist men jag känner redan att börjat klättra på väggarna. Han verkar tycka att när vi haft sex ska jag ju vara nöjd, men för mig ger det bara mersmak. Är det så konstigt?? Känns ungefär som att ngn skulle ge mig EN ruta choklad när jag hade världens choklad sug och säga så nu vill du inte ha mer va, självklart hade man blivit ännumer sugen på choklad efter att man fått den där rutan. Förstår ni hur jag menar då
    Man får som råd både här och av sambon att fixa det själv, alltså onanera, men det är inte samma sak! Jag gör det hur mycket som hällst men det är inte det jag vill ha! Har en jättefin vibrator som hjälp oxå, den är hur bra som hällst men den är inte en MAN. Fantasier räcker inte till här. Många killar verkar tycka att det är ok att sitta och runka till porr när de inte får tillräckligt av sambon/frun, men för mig är det ngt jag gjort ändå. Oavsett hur mycket sex vi har så har jag alltid onanerat oxå. Vi har haft ngr kortare perioder då vi haft sex varje dag och jag har då onanerat oxå. Så man byter inte det ena mot det andra, inte jag ivarje fall.
    Kan man minska sin lust på ngt vis?? Äter p-piller nu och bara det har minskat min lust ngt, men det är mycket marginellt. Jag vill inte villja oftare än han för det är såå jobbigt.
    Vi försöker reda ut vårat förhållande i stort just nu och jag vill att vi ska kunna få det bra. Men det går inte om inte jag kan "trolla" bort min sexlust.
    Det har bara gått fem dagar sedan sist i kväll och redan har jag börjat klättra på väggarna...varför kan jag inte bara vara som alla andra normala tjejer som inte vill

  • Svar på tråden Att inte få tillräckligt
  • Anonym (Inte nog) Trådstartaren
    Äldre 27 Dec 15:33
    #2

    Då känner han sig tvingad att ha sex och det vill han såklart inte känna, jag vill inte heller ha sex med ngn som känner sig tvingad att genomföra det. Vill att han ska VILJA ha sex inte ställa upp bara.
    Tack för att du orakde svara!!

  • Anonym (Inte nog) Trådstartaren
    Äldre 27 Dec 15:40
    #4

    (villockså)
    Jag har så svårt att förstå att han inte vill. Sedan så har ju de rätten på sin sida, så att säga.. Ingen ska känna sig tvingad till att ha sex. Men vad f*n ska man göra som sambo till ngn som inte vill. Vi har ingen rätt till ngt, ska bara stå ut och det gör man inte egentligen..

Svar på tråden Att inte få tillräckligt