• Villhabääbis

    Hur mycket väger era 13-åriga döttrar?

    min syster är orolig för att hon är överviktig o vill gärna veta vad andra i hennes ålder väger... gör denna omröstning för att lugna henne.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur mycket väger era 13-åriga döttrar?
  • fluu
    Animelover123 skrev 2014-11-19 23:07:02 följande:
    Hej jag är 13 år, 151 cm och väger 60 kilo. Jag vill ha tips hur kan jag gå ner i vikt för att jag har försökt flera gånger och det gick inte så bra. Nu har jag tappat all självförtroende. Jag vill klä på mig så fina kläder och ha så snygg kropp. Ibland så går jag in i mitt rum och börjar gråta när jag ser fina tjejer som har snygga kläder på sig och jag har så fula kläder bara för att jag e så tjock. Jag vill ha gärna tips hur kan jag går ner i vikt. 
    Sorry för min svenska!! 
    adian skrev 2015-03-21 00:06:10 följande:
    Asså snälla vad ska jag göra jag är 12 år och är 160cm lång väger 51 är så orolig över att jag blir tjockare. :(
    WhyNotBeTheOne skrev 2015-04-05 03:06:29 följande:
    Jag är 13 År och Är 162-164 cm Och väger 55 Kg . Är det dåligt?????????
    Normalt. Ni alla duger.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Zerc

    När jag var 13 vägde jag 58 kilo och jag var INTE tjock överhuvudtaget. Dock har jag alltid haft mycket muskler, har alltid sett ut att väga mindre än jag har vägt.

  • fluu
    NicoleDimonds skrev 2015-05-08 17:15:43 följande:
    Hej jag är en 13 årig tjej 1.53 och väger 40,6 dåligt enkelt bra snälla svara börjar bli väldigt orolig
    Du är helt normal, ganska smal tom.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Juliablom12

    Jag är 13 år och 167 cm lång och väger 64,65 kg min doktor säger att min kropp utvecklas som en 15 åring och att jag är bra. Men jag själv tycker att jag är tjock vad ska jag göra för att må bättre

  • Alicia2

    Hej, jag är 13 år, 160 cm och väger 67 kg. Jag har vart lite slarvig med träningen de senaste fyra veckorna då min häst såldes och jag hade ingen att rida + att jag inte haft någon motivation att ge mig ut o springa. I december väge jag 60.5 cirka och har nu gått upp väldigt mycket. Skäms. Har ni något tips på vad jag kan göra för att gå ned i vikt? Jag är ganska musklad men börjar tycka att jag är tjock pga min vikt.

  • da23fh

    Hej jag är en kille som är 13 år och är 160 cm och väger 65.... Jag mår skit just nu och vet inte hur jag ska gå ner i vikt.. snälla hjälp.. :(

  • K med lilla E

    Min dotter är 12 år och är 157 cm och väger ca 50 kg. Hon är helt perfekt Kyss

  • Irma Håkansson

    Hej! Jag är tretton år gammal och är cirka 154 cm lång och väger 44 kilo. Har alltid tyckt om min kroppsfigur men undrar om det är bra ändå?

  • idaahhh

    Haha snälla människor. Jag är 13 år och väger 75 kg. Och då är jag visst lite mullig men ser absolut inte mer mig själv som tjock. Jag har både ben ocj armmuskler och dessutom bra magmuskler. Jag rör på mig som jag borde och har bra kost. Jag har gått ner 12 kg under 2017 eftersom jag började träna för jag mådde dåligt över min kropp. Nu fortsätter jag bara rasa i vikt samtidigt som jag bygger muskler och mitt mål är 62 kg. Vill man så kan man! Fortsätt kämpa alla som mår dåligt över sin kropp, ni är fina som ni är!

  • Tindra w

    Jag är 11 år och 1 57cm lång och väger 53,4 kg är det onormalt min mamma väger 50 kg och hon är 50 år gamal och min bror är 10 han är 1 23 cm och han väger 20 kg


    Jag tycker jag är normal
  • Catys

    Hej, jag är en 14 årig tjej. jag är 164 cm lång och väger 44 kilo. Jag vet att jag är smal men jag äter mer en de flesta och har bara hög metabolism. Även om någon är till exempel 160 cm lång och väger 50 kilo och någon annan är exakt lika lång och väger 42 kilo. Utifrån det kan man inte säga om personen i frågan är hälsosam osv. Glad

Svar på tråden Hur mycket väger era 13-åriga döttrar?