Inlägg från: Anonym (Lugn o fin) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lugn o fin)

    Analsex!!

    Anonym: Slappna av, använd mycket glidmedel, kondom är att föredra om man vill slippa infektioner i urinröret. Kommunikation är A och O. Han måste lyssna på dina signaler. Du slappnar bäst av på sidan, testa att vara helt lealös, så får han försöka greja in den, medans du bara slappnar av. Blir det fel, så får ni dra ut den och försöka igen. Det brukar aldrig "rätta till sig" när den väl kommit fel/snett. Då får han ta ut den och vi får börja om. Han får absolut inte bara köra in den och sen köra hårt som de gör i filmerna. De där har töjt och grejat läääänge innan man kan göra så där. Dessutom använder de bedövningsmedel, så att tjejerna inte känner nåt.

    TS: Börjar du med att rida honom då? Jag har svårt att slappna av när jag sitter ovanpå. Hur gör ni?

  • Anonym (Lugn o fin)

    Och en sak till: ALDRIG ALDRIG ALDRIG tillbaka i number one igen efter påhälsning där bak! Börja i det vanliga och avsluta i analen, för man får absolut inte gå tillbaka till det vanliga när man varit i ändalyktan. Då kan du räkna med riktigt goa infektioner, och det vill du inte ha, kan jag lova dig!

  • Anonym (Lugn o fin)

    Hmmm...får hålla med Undrande där.... man tränar inte ringmuskeln vid analsex, man tänjer ju ut den. Träna den gör man ju när man gör knipövningar bl a, och det gör då inte jag i det läget. Jo, jag är lite rädd för att det ska bli lite för mycket, så jag håller mig till mer sällan påhälsning där. Kanske någon gång i månaden. Jag tycker det är skönt när vi håller på, men direkt efteråt gör det faktiskt ont och det har hänt att det är lite blod, men låter man det vara på ett tag då, så går det finfint. Och jag är i alla fall mer tänjd efter analsex, men det har jag förstått är individuellt och är inte nåt som alla har.

    Men försiktighet krävs för att ett sådant sexliv ska fungera. Jag skulle nog inte klara av att ha det varje gång vi har sex. Nu har vi inte sex så väldigt ofta, faktiskt, men det händer ju åtminstone någon gång i veckan. Jag väntar mitt andra barn och slits mellan två olika känslor...tycker ibland att jag känner mig smutsig och "dirty" efter att ha haft analsex och så börjar bebisen sparka och brösten läcka mjölk...mycket underlig känsla... Inte nåt jag förknippar med sex i alla fall...

  • Anonym (Lugn o fin)

    En liten fråga bara....

    Jag såg på porrfilm igår med min man och jag förundras över en sak som de ofta visar när det handlar om analsex.

    Under analsexet så drar helt plötsligt ut sin penis och drar isär skinkorna på tjejen som då har ett hål större än ett 4-tums avgasrör! Why?? Dessutom ska kameran gärna filma rakt in i detta gap och jag förstår verkligen inte varför?? Vad är det för upphetsande med det? Och nu är jag inte kritisk, jag frågar i största utbildningssyfte om det nu är så att jag faktiskt missat något!!! Sen hoppas jag verkligen inte att jag har så stort rövhål...då kanske jag ska sluta med analsex...

    Nu har vi inte det längre, eftersom jag är gravid, äter järntabletter och har ruskiga problem med magen...så det känns väldigt konstigt om han skulle vilja in där nu, när jag har problem att få ut saker och ting...

    Men är det någon annan som också sett det? Är det nåt jag missar eller tänder jag helt enkelt inte på att se in i tolvfingertarmen?

  • Anonym (Lugn o fin)

    Ahhhaaaaaa.....givetvis en manlig prestation som ska visas upp....så måste det ju vara... Åh, fan! Ja, då är det ju faktiskt inte så konstigt att jag inte tänder speciellt mycket på det... Har de inte problem med att hålla inne saker och ting efteråt? Det måste de ju bara ha, eller? Jag vet inte...jag har aldrig sett mitt rövhål under en sexakt, men jag brukar känna direkt efteråt och det är ju fan inget gapande hål i alla fall...

    Men självklart....det måste ju vara så det är ...att de tänjer ut henne och det ska då ses som manligt...har aldrig funderat över det förut! Tack för svaret!

    Några killar som vill svara?

  • Anonym (Lugn o fin)

    Ja, kära barn! Det är där det avslutas, enligt mig...inte på något vis en hel sexakt i det hålet, för då hade jag inte tyckt det varit så skönt längre! Det är en krydda för oss och ingår inte som normalt sex. Ibland blir det bara nåt finger eller så, men absolut inte mer än fem minuter i det hålet...

    Jag har ju haft lite problem med att det gjort ont och så, så vi har tagit det ganska lugnt på den fronten. Dessutom har det svindyra glidmedlet vi köpte inte någon som helst effekt, det blir mer som när man smörjer in kroppen med någon hudlotion, alltså bara lite fuktigt på ytan, men jag behöver mer glid än så... Det försvann efter bara några in och ut-gånger!

    Däremot hade jag en fantastisk natt häromveckan, då hade min sambo töjt lite med fingrarna och värmt upp mig ordentligt, då gick det fantastiskt bra! Och rätt glid också, så då var jag i sjunde himlen en stund! Och det var första gången som det inte gjorde ont någonting någon gång! Jag har hittills inte varit med det någon gång igen och det grämer mig lite...för jag vill verkligen....

  • Anonym (Lugn o fin)

    Jojomän! Här ska vi hjälpa dig, anonym Hjälp!

    Att kunna ha analsex helt och hållet krävs en del förspel. Ni får ta det försiktigt i början och "töja" med fingrar och att han nosar sig in försiktigt. För mig funkar det inte att ta ut den och föra in den igen, varför vet jag inte, men så är det. Jag kan inte rida och bara köra bakifrån väldigt sällan. För mig funkar det utmärkt med missionären. Man måste vara ruskigt avslappnad och det tar en stund innan man hittar rätt muskler att slappna av, det kan man öva upp. Sen behövs det glid, glid och åter glid...det går inte annars. Sen krävs det att killen kan ta det lugnt och lyssna/se dina kroppsrörelser. Börjar du kuta rygg för att det gör så ont, så hoppas man ju att killen lägger ner det lite...

    Lycka till!

Svar på tråden Analsex!!