• Anonym (kåt)

    dildo av deo

    Hört att man kan "tillverka" en dildo av en deo-roller. Men..hur får man bort kulan på deoburken..? Fattar inte...

  • Svar på tråden dildo av deo
  • Anonym (provat)
    Anonym (kåt) skrev 2007-01-13 20:00:26 följande:
    Hört att man kan "tillverka" en dildo av en deo-roller. Men..hur får man bort kulan på deoburken..? Fattar inte...
    Den ska gå att vrida loss. Har testat! Fyll burken med olja sen, det blir som oralsex, när man rollar med den!
  • Anonym (kåt)

    Men när man vrider "snurrar" den ju bara runt runt...?

  • Anonym (provat)

    Det är inte själva kulan du tar loss, kulan sitter fast i en separat del på deoflaskan, och går att vrida loss.

  • Anonym (kåt)

    ok..fattar nu tror jag. men vrider o vrider, men den lossnar inte (dras dock runt)

  • Anonym (kåt)

    Funkar inte Ni menar sån där typ Rexona va?
    (Fan, vill ju verkligen..har inga dildos här..)

  • Anonym

    men gud.. köp en dildo på postorder.. finns billiga! deosar har ju en massa kemikalier!!

  • Anonym (kåt)

    haha jodå, jag har 5 st redan..
    ville testa nåt nytt, dessutom befinner jag mig ej hemma och har inga dildosar här..

  • Anonym

    ja men man måste ju nästan koka en deo för att få bort alla kemikalier

  • Anonym

    ok.. men då kommer du få svamp eller rejäl klåda efteråt.. lycka till!

  • Anonym (provat)

    Hur gick det? Fick du loss den? JAg hade en rexona, som jag tog i sär.

  • Marika89
    Min pojkvän berättade om att han läst i denna gamla tråden om trickset med att göra en deo till sexleksak. Han tyckte det lät spännande och ville testa det tillsammans med mig men han lyckades hitta en deodorantflaska som är gjord för att användas som sexleksak, det roligaste är att den heter Klittra haha KyssSkrattande
  • vårtjutet

    Ja den är ju att rekommendera. Använd inte någon gammal deoburk, de har ibland vassa kanter och plasten i de är helt åt skogen full med skit. Och de flesta deodoranter innehåller alum som är uttorkande (så som jag skrev i tråden om vaginalkräm) som inte går att få bort hur mycket man än diskar den (tänk hur det blir under armarna på en del kläder, det är alum som sitter kvar bland annat).

  • Anonym (24)

    Jag ficl bort kulan med hjälp av att sticka ner en kniv mellan och bända upp den :)

  • Jennifer0000

    Läste den här tråden om det här deodorant sexleksak fenomenet som jag nyligen hört talas om. Att använda en vanlig Rexona deodorant är förmodligen farligt på olika sätt men jag vill gärna tipsa framtida läsare om att det numera finns en deodorant sexleksak som är tillverkad i underlivsvänligt material, den heter Klittra of Sweden.

  • Anonym (xxxx)
    Anonym (kåt) skrev 2007-01-13 20:00:26 följande:

    Hört att man kan "tillverka" en dildo av en deo-roller. Men..hur får man bort kulan på deoburken..? Fattar inte...


    Mycket bättre: Ha kulan kvar, och använd det som "oralsex-ersättare". Det känns ungefär som att bli slickad om man rullar en deo-roller i underlivet. Den ska vara tom då förstås och om man lyckas få ut kulan (det skiljer sig lite på olika modeller) så kan man ha i vatten eller glidmedel eller olja, för fukta lite.
Svar på tråden dildo av deo