• Anonym (Kaffedraken)

    Saker att onanera med

    Jag vill ha tips på saker man kan onanera med!
    Alltså..INTE dildos (det har jag redan flera) utan annat. Vadsomhelst..

  • Svar på tråden Saker att onanera med
  • Anonym (Kaffedraken)

    ha ha. vad roligt. funderade på det förut idag om jag skulle starta en sån tråd: typ: vad använder ni för vardagssaker att onanera med.. *skrattar*

    jag använder oftast min eltandborste (oral b). Jag har hört att den använder baksidan, men jag använder "borsten" mot klitoris, självklart med lite hud emellan (kan heta klitoriskappan, men jag är ingen gud av kvinnlig anatomi... )
    går hur fort som helst.

  • Anonym (Kaffedraken)

    ja det finns ju det gamla vanliga som du kan pröva gurka,morötter mm mm.
    och vibratorer på mobil telefoner

  • Anonym (Kaffedraken)

    mobiltelefonsvibrationer?? hur funkar det? den vibrerar ju bara ett litet tag ju!! *fnissar*

  • Anonym (Kaffedraken)

    mobiltelefonsvibrationer??

    Älskling, kan du ringa upp mig 10 ggr på raken kl halv elva i förmiddag?

  • Anonym (Kaffedraken)

    står nog på mig med att min kära tandborste är pålitligare..
    såg en annan tråd idag om att man kan göra rent en deo och hälla olja i, så blir det som oralsex om man rollar den fram och tillbaka. har inte hunnit testa ännu. har en alldeles ny deo *irriterad*

  • Anonym (Kaffedraken)

    världens bästa tips!!! OBH nordicas ryggmassage 250 kr på elgiganten! lycka till!!! en riktigt ruggig sak

  • Anonym (Kaffedraken)

    Hur gör ni när ni använder eltandborsten? Alltså, tar ni på nånting, känns ju inte så kul att stoppa den i munnen annars?

    Vill ju veta så jag kan prova jag med

  • Anonym (Kaffedraken)

    anonym (nyfiken): från början drog jag över en påse eller strumpa eller nåt. Nu kör jag olika borsthuvuden så kan jag ta den naturell. rent krasst så är använda tandborstar bättre, för dom är avtrubbade på trådarna... så jag borstar med en och sen tar jag den till intimändamål och en ny till munnen. typ.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Ahh, det var ju smart! Då får man lite mer valuta för pengarna dessutom, de är ju inte billiga de där borsthuvudena (har Philips och de är ännu dyrare).

Svar på tråden Saker att onanera med