• BabyJia

    Adidasbyxor med knäppning

    Kul och höra hur många som äger såna fortfarande

    Jag äger de paret jag har haft sen jag va 12 år Ja, dem passar ännu jättebra Dem e väldigt slitna, men dem e mina mysbyxor.

  • Svar på tråden Adidasbyxor med knäppning
  • Tjofsen

    ÅH....Jag minns dem när de började säljas mitten-slutet på 90-talet...jobbade med att sälja dem nämligen. Jag har dem inte själv, men köpte dem som var i WCT och hela. Tycker de verkar jättebekväma.

  • Tjofsen

    Ja, vi sålde ofantligt många. Folk var som galna. Vi fick ha långa beställningslistor på dem och JAGA byxorna för att sälja. Helt otroligt vilken grej det blev. Jag tycker de är svinshyssta. Funkar än idag tycker jag.

  • Kakan83

    Jag har inga kvar men jag hade flera par när jag gick på högstadiet. Då var dom skit populära. Hade byxorna, adidas skor (svarta med vita ränder) och FILA jacka. Herre gud va man såg ut!

  • Shalita

    Haha - jag har fortfarande kvar mina, och använder dem. Dessutom tycker jag de är väldigt sköna och bra! Mina är dock såna utan knäppning men där ränderna går till vaden och så är det ett smalt streck runtom (om nån fattar... ).

  • Shalita

    Alltså, jag använder dem vid löpning, inte på stan eller så...

  • biomedbonus
    jag tyckte de var asfula så jag köpte aldrig några
    *stolt*
  • L E A

    hihi vi kallade dem kickers brallor - de flesta som hade sånna byxor hade även buffaloskor


    Linnéa - Eva - Alicia
  • Kakan83

    L E A

    hehe japp. Det hade jag! *skäms* Blev även kallad för kicker

  • Rödbettan

    Min man har ett par som han fortfarande använder när han tränar

  • rojes

    Lånar tråden och undrar om det finns någon som fortfarande har kvar sina och kan tänka sig att sälja dom till en 90-tals fest? Bara de är i hyfsat bra skick och storlek medium? :)

Svar på tråden Adidasbyxor med knäppning