• Anonym (onani)

    hemmagjord DILDO???

    Jag vill inte gå till en affär, och vill INTE beställa hem, så vad säger ni? Vill ha något som inte är så brett i omkrets... Gärna mjuk/halvmjuk.

    Har ni tips på "hemmagjord", provade en avlång roll on, men tyckte att den var för stor/bred, så jag klarade inte av att ta in den i vaginan. Skulle vilja få det som "äkta sex"... Japp som sagt tips?

  • Svar på tråden hemmagjord DILDO???
  • Anonym (Kajsa Varg)

    skaftet på hårborsten, grej från kökslådan typ slev alltsså handtaget

  • Anonym (123)

    gurka är ju inte pinsamt å köpa... dom finns dessutom i alla möjliga storlekar!!!
    en kondom på bara!

  • Daidi

    Ja du, låt fantasin flöda!

    Tänkte på fäbodjäntan Varför inte lite hotdogs i en kådis?
    Eller banan.. De är ju rätt så mjuka iallafall!

  • Anonym (angel)

    en chorizo i kondom. En banan som du tagit bort den hårda toppen på med kondom.
    Lycka till......

  • LitenBejbis

    Jag kan STARKT rekomendera morot, skalad. Man kan skala den till vilken form man vill också ju. Det är jääätteskön "struktur" på ;)

  • Anonym

    Varför inte beställa hem?
    De kommer i helt diskreta kartonger så ingen vet vad du beställt. Iaf gjorde min det, å jag bor i ett litet samhälle så annars hade alla vetat det vid det här laget...

  • Anonym (onani)

    hej! Det bästa jag tyckte var ju hotdog, hehe,.. smal och mjuk! Den tror jag skulle passa, morot skulle väl vara om jag bara vill ha den utanpå, men vill jag ha den inut i som "på riktigt", blir det ju alldeles för hårt..

    GURKA, wow, den skulle inte ens gå i ju! HAHA

    Choritzo skulle väl vara när man provat ett tag då ;)..
    Tack för alla goda idéer!!

  • LitenBejbis

    Tycker inte heller om hårda saker egentligen, men det är en speciell känsla.. Prova iaf ;)

    Och jodå; gurka går säkert in ;)

  • Anonym

    Prova med ett isterband *s*

    Det gjorde jag en gång i tonåren...MED kondom på förstås *s*

  • Gwennie

    Men dildo ÄR det tveklöst bästa, beställ vettja! Ingen vet ju vad du beställt!!

Svar på tråden hemmagjord DILDO???