• Anonym (fet)
    Äldre 29 Jan 22:01
    23653 visningar
    168 svar
    168
    23653

    Finns det VERKLIGEN killar som tänder på feta tjejer...

    ..eller får dom bara inget bättre ? Jag är 161 cm och väger 85 kilo och jag kan inte fatta att någon någonsin skulle kunna tända på riktgigt på min feta kropp med hängmage och fettvalkar. Hur är det möjligt ? jag har inte ens stora bröst.......

  • Svar på tråden Finns det VERKLIGEN killar som tänder på feta tjejer...
  • Anonym (SO)
    Äldre 29 Jan 22:03
    #1

    Jag är 170 cm och väger ca 105 kg ... Min sambo älskar mig! Och jag vet flera som vill ha mig (vilket sambon min surar över, haha) ... :)

  • Äldre 29 Jan 22:03
    #2

    Jodå, klart det finns. Precis som allt annat så är smaken som baken, delad.


    Livet är för kort för att bråka
  • Anonym
    Äldre 29 Jan 22:04
    #3

    Jag är 176 och 115 kg ochhar flera som trånar utöver min respektive så ja

  • Anonym (Fet)
    Äldre 29 Jan 22:04
    #4

    Japp det gör det! Är betydligt fetare än dig och har en kille som vart med smala snygga tjejer men föredrar tjockisar.. ha ha.. Dessutom finns det ju en stor marknad inom porrfilmsbranschen däe det är riktigt, riktigt tjocka tjejer

  • Anonym (tjock­is)
    Äldre 29 Jan 22:05
    #5

    Ja men visst finns det. Massor. Nästan alla mina kompisar inkl mig själv är allt ifrån mulliga till feta och vi har karlar allihop. Har själv vart med min i 10 år och har två barn. De finns man får bara inte vara rädd själv för att visa att man finns och tycker om sig själv.

  • Anonym
    Äldre 29 Jan 22:07
    #6

    Haha! Japp, jag känner en kille som är hänförd över mina 117kg Fast jag är ju gift med en som oxå älskar hela mej förstås

    Fast jag ska göra mej av med några faktiskt, kg alltså

    Man kan vara f-n så sexig trots övervikt

  • Anonym (fet) Trådstartaren
    Äldre 29 Jan 22:08
    #7

    Jag har bara så himla svårt att visa upp mig för en kille eftersom jag hatar min kropp så innerligt. Jag äcklas över den och tappar lusten så fort jag ser mig själv naken. Måste släcka lampan för att öht kunna ha sex... Det är hemskt.. men inte bantar jag för det, nej då.. jag tröstäter bara ännu mer.. suck vad man är hopplös..

  • Lola Jämtla­nd
    Äldre 29 Jan 22:09
    #8

    Världen är full av de!

    O så stor tycker inte jag att du verkar vara Ts.

    Som mig ungefär o jag är ju helt perfekt.

    Grejen är ju att våga visa det man har o vara stolt över sin kropp! Gäller för alla människor, oavsett storlek.

    Få gillar en person som skäms över sin kropp, går med nerböjt huvud o aldrig ler.
    Men gör man det motsatta så får man gensvar!


    //mullig och gullig!!
  • Äldre 29 Jan 22:09
    #9

    Gubben älskar mig säkert inte _för att_ jag är fet, men han älskar mig oavsett...
    Tydligen tänder har på mig också.. vilket jag inte alltid begriper - men det är ju bara att tacka och ta emot =)


    v 27 - Ella är väntad 4 maj =)
  • 4barns­Mom
    Äldre 29 Jan 22:12
    #10
    Melisabeth Underbart, precis så är det ju!

    Och Lola, ja perfekt var ordet här med, trots ett par (läs 20) kg extra
    Stolt Mamma till Samuel 22/7-97 Elin 24/2-00 Elias 3/3 -06 Mina hjärtegull
Svar på tråden Finns det VERKLIGEN killar som tänder på feta tjejer...