• Sandvi­kenMam­ma
    Äldre 20 Feb 18:36
    58643 visningar
    26 svar
    +1
    26
    58643

    Hur f*n gör jag för att PRATA med Halebop kundtjänst?

    "Tryck ett om du vill lyssna på min skitdryga automatiska röst."
    "Tryck två om jag ska vara ännu drygare."
    "Tryck tre om du inte vill prata med någon på riktigt."

    o.s.v.

    Men hur fasen gör jag för att få prata med någon PÅ RIKTIGT!? Går inte det alls?

  • Svar på tråden Hur f*n gör jag för att PRATA med Halebop kundtjänst?
  • Polysp­erma
    Äldre 20 Feb 18:38
    #1

    dom har ingen männsklig kundtjänst utan det är mail som gäller skit dåligt

  • Äldre 20 Feb 18:39
    #2

    Men det är därför dom kan hålla nere priserna lite.

    Så antingen väljer man nåt dyrare och får kundtjänst på telefon på köpet, eller så har man billigare halebop o accepterar att dom bara har via mail.

  • Äldre 20 Feb 18:41
    #3

    halebop ska ju vara något slags dotterbolag till telia har jag för mig... prova ringa dit kanske??

  • Äldre 20 Feb 18:42
    #4
    3 hjärtan skrev 2007-02-20 18:41:04 följande:
    halebop ska ju vara något slags dotterbolag till telia har jag för mig... prova ringa dit kanske??
    jag tror inte det är dotterbolag, men dom har köpt in sig på telias telefonnät har jag för mig
  • Polysp­erma
    Äldre 20 Feb 18:44
    #5

    men felle, ibland behöver man prata med en människa.
    min mobil blev stulen, jag hade inte tillgång till dator på 2 veckor men kunde inte stöldlåsa den på annat sätt än via mail gissa hur kul tjuven hade med den tills dess.

    telia´s kundtjänst hänvisar bara till halebops mail.

  • Sandvi­kenMam­ma
    Äldre 20 Feb 18:44
    #6

    Meeeeeen åh, fasen vad drygt!

    Jag valde inte dom för att dom är billigare, för det är dom väl inte? Hade jag vetat vilket strul det var så hade jag naturligtvis köpt från comviq eller något annat, där man får prata med någon om det är något som är fel.

    Jaja, när jag köpte kortet i affären sa tanten att det skulle finnas 20 pix på det nu. Det finns det inte, och på hemsidan står det att jag måste tanka på det först!?
    Någon som vet hur det är?

    *svär en tio minuter lång ramsa tyst för mig själv*

  • Äldre 20 Feb 18:45
    #7

    Polysperma, håller med om att det är korkat av dom att ta bort kundtjänst via telefon. Hade gärna velat ha en jag med, men samtidigt visste jag ju om det då jag gick med i halebop.

  • Polysp­erma
    Äldre 20 Feb 18:46
    #8

    du måste tanka på kortet först. iaf var det så för mej.

  • Äldre 20 Feb 18:47
    #9

    Sandvikenmamma, kan inte säga säkert, men oftast är det så att man måste tanka kortet för att kunna få "extra" pengar på det..
    Men som sagt, kan inte säga säkert att det är så just för dig denna gång..

    Men en annan sak jag märkt med halebop.. Då man tankar kortet på en bensinmack lr dyligt så tar dom 5kr i avgift.. halebop alltså.. då du tankar kortet med 100kr, läggs bara 95kr in.. Det är korkat tycker jag

  • Sandvi­kenMam­ma
    Äldre 20 Feb 18:47
    #10

    Skapligt dom blåser sina kunder då

    Okej, tack för hjälpen!
    Nu vet jag vilket företag jag ska undvika i fortsättningen

Svar på tråden Hur f*n gör jag för att PRATA med Halebop kundtjänst?