• MeyaMadre

    vad heter ögondropparna som bla Victoria Silvstedt

    och alla andra modeller använder för att få vitare ögonvitor? Det som bara går att få tag i USA???
    hELP!////EN TRÖTT MAMI

  • Svar på tråden vad heter ögondropparna som bla Victoria Silvstedt
  • kaksmulan

    Kan man droppa nezeril i ögonen för att få dem vitare?!


    Felixens♥ och Ellendellens ♥ stolta mamma, alias kaksmulan!
  • kaksmulan

    Koolt det ska jag prova


    Felixens♥ och Ellendellens ♥ stolta mamma, alias kaksmulan!
  • Snirkel

    Jupp, jag har en bekant som använder nezeril i ögonen. Min sambo, som är läkare, tycker däremot inte att det är en sådan fiffig idé... det kan ge skador på ögonen vilket också clear eyes kan ge. Det ger ett ökat tryck i ögat eller något sådant... minns inte riktigt vad riskerna var men det ska i alla fall inte användas ofta.

  • kaksmulan

    Jag kan tänka mig det. Men man kan ju prova någon gång bara för att...

    Men Clear Eyes, går det att få tag på här i sv?


    Felixens♥ och Ellendellens ♥ stolta mamma, alias kaksmulan!
  • Snirkel

    Det säljs inte i Sverige men om du googlar ser du vart man kan beställa det.

  • kaksmulan

    Tack!


    Felixens♥ och Ellendellens ♥ stolta mamma, alias kaksmulan!
  • Hannah76

    Ja alltså jag rekomenderar det inte. Använder CE själv ibland o Nezeril oxå - men man ska inte hålla på o använda det ofta.

  • Snirkel

    Har frågat "fabbo dåcktårn" och det är akut glaukom man kan få av både clear eyes och nezeril. Det är en form av grönstarr och man kan bli blind om man inte pallrar sig iväg till läkare omedelbums

    Mer om; www.vardguiden.se/Article.asp

  • Marika010

    Alltså Clear Eyes eller Nezeril, som absolut bägge gör samma sak; drar nämligen samman blodkärlen, är uttorkande (!), så INTE att rekommendera varje dag inte. Använd endast i absoluta akutfall. Vid långvarigt användande riskerar du att få torra ögon som skaver och rinner om vartannat.

Svar på tråden vad heter ögondropparna som bla Victoria Silvstedt