• Äldre 3 Mar 15:07
    3186 visningar
    15 svar
    15
    3186

    This Life/Livet kan börja!

    Äntligen har jag fått hem den första säsongen på DVD och kan njuta av den. Det är ju verkligen tidernas bästa serie. Är så himla glad!

    Fler som gillar den???

  • Svar på tråden This Life/Livet kan börja!
  • W W
    Äldre 3 Mar 15:14
    #1

    klart jag gör!!
    Haft första säsongen ett tag.. sett den flera gånger nu.. men för tillfället är den utlånad till föräldrarna..

  • Äldre 3 Mar 15:25
    #2

    Har du lyckats få tag på säsong 2 än? Jag står i kö för att få köpa den på ett ställe men de är ju ganska dyra till importpris så det skadar ju inte att få dem olika månader.

  • W W
    Äldre 3 Mar 17:40
    #3

    nee =( men står oxå på kö till den.. hoppas på att den kommer ut snart..

  • Amoros­o
    Äldre 3 Mar 18:15
    #4

    Gillar den oerhört starkt! Köpte den för flera månader sedan på discshop och har nostalgikänslor varje gång jag ser den Men vad menar ni med att det inte går att få tag på serie 2? Den finns ju inne NU!

  • Jambos­ana
    Äldre 3 Mar 20:20
    #5

    Den är ju underbar!!!!!!!!!!! Köpte bägge säsongerna på dvd förra året och igår ramlade This life +10 ner i brevlådan. Mmmmmmmmmmmm..........

    Beställde allt från HMV:s hemsida.

  • Amoros­o
    Äldre 4 Mar 10:36
    #6

    Jambosana: Jag är nyfiken på vad This life +10 är för något. Du får gärna rapportera när du har sett den om den är "värd att köpa"... Är det något slags "efter- rwportage"?

  • Äldre 4 Mar 12:12
    #7

    Ja, det är 10 år efter serien.

    Vad kostar säsong 2 på discshop resp HMV? *Orkar inte googla*

  • Just A Girl
    Äldre 4 Mar 12:13
    #8

    säsong 2 finns billigt på www.discshop.se


    Why do all good things come to an end...
  • Just A Girl
    Äldre 4 Mar 12:15
    #9

    PRISER DISCSHOP

    säsong 1 149:-
    säsong 2 269:-
    +10        219:-


    Why do all good things come to an end...
  • Just A Girl
    Äldre 4 Mar 12:15
    #10

    +10 är väll ett samlingsavsnitt om vad som hänt 10 år seanare


    Why do all good things come to an end...
  • Amoros­o
    Äldre 4 Mar 14:44
    #11

    Är 10+ värd att köpa tycker ni som har den?

  • Äldre 4 Mar 14:49
    #12

    nu har jag beställt säsong 2 på discshop. Blev samma pris som hos cdon eftersom jag inte handlar fraktfritt där.

  • Jambos­ana
    Äldre 4 Mar 20:01
    #13

    Jag har inte kollat +10 än. Det är en 90 minuters specialavsnitt som visades nu i jul på BBC, där man får se var karaktärerna är 10 år senare. news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/5364990.stm

    Tror jag betalade 10£ för +10 och 30£ för en box med bägge säsongerna. Fick dem på 3 dagar, betalade 1,75£ i porto.

  • Äldre 19 Feb 13:38
    #14

    Nån som vill sälja dvs serien This life????

  • Äldre 25 Apr 20:58
    #15

    O M G ! Såååå bra. Njuter av Egg varje gång jag ser "The Walking Dead" eller "Love actually". Allvarligt talat; "Livet an börja" är banne mig det bästa som gått på TV.

Svar på tråden This Life/Livet kan börja!