• Sicali
    Äldre 12 Mar 21:04
    4473 visningar
    7 svar
    7
    4473

    Ladda ner saker till the sims 2. Vart?

    Jag har hört att man kan ladda ner saker till the sims 2, vart kan man göra det? Skulle gärna vilja ha ett husdjur.

  • Svar på tråden Ladda ner saker till the sims 2. Vart?
  • Sicali
    Äldre 13 Mar 15:58
    #1

    Puff ingen?

  • Anasta­sia81
    Äldre 15 Mar 16:44
    #2

    modthesims2.com
    reflexsims.de
    stylistsims.de.vu
    whitehibiscus.net

    Jag har laddat ner några grejor till sims2, men när jag sedan väljer en av grejorna när jag spelar blir rutan svart och det står no input signal på skärmen, vet inte vad som är fel, antagligen nåt med datorn och inte nerladdningarna. på modthesims2 måste du installera qxpressinstaller för att kunna ladda hem saker. Finns på deras sida. Hoppas att det funkar bättre för dig än för mig.

  • Äldre 15 Mar 16:46
    #3

    Husdjuren går inte att ladda ner gratis, de finns i ett tilläggsspel som heter Pets.


    Immerse your soul in love
  • Sylle7­1
    Äldre 17 Mar 12:02
    #4

    http://www.thesims.se/

    Detta e den offeciella hemsidan till the sims 2.
    Här finns det massor med prylar att hämta hem.

  • KeChi
    Äldre 20 Mar 18:30
    #5

    www.down4sims.com
    www.modthesims2.com (måste vara medlem för att ladda ner)
    www.xmsims.com

  • Siljev­ik78
    Äldre 24 Mar 17:41
    #6

    hej alla bloggfantaster. Jag är en sådan, men tyvärr inge haj på datorer. Det är fantastiskt att man kan ladda hem så mycket kul till spelet, men jag förstår inte hur. Så här är det: Jag trycker download, sparar i sims2-mappen, där hamnar de nedladdade grejer som komprimerade mappar. Hur ska jag göra? Är det svårt? Hur "hamnar" de nedladdade prylarna i spelet? behövs fler nedladdningar av program göras? svara gärna i min gästbok då jag är dålig på att kolla här. Varma vårkramar / johanna

  • KeChi
    Äldre 24 Mar 21:14
    #7

    Jag har lagt till en mapp i thesims 2 mappen som heter downloads..
    om du har winrar..(vilket ja tycker e lättast)..så högerklickar du på filen å så "extract to here." "extrahera här"..å dom filerna som kommer ska du ha kvar i den mappen..sen kan du ta bort själva "skalet"...haha..hoppas du förstår hur ja menar..
    Ja e kass på å förklara saker

Svar på tråden Ladda ner saker till the sims 2. Vart?