• tuzzla

    Snart 1:a april - tips på bra bus?

    Ja, som rubiken säger: Jag vill ha tips på massor av bra bus till första april.
    Barnen älskar att lura mig, men i år vill jag ge igen på både dem och gubben!!
    Har du gjort nåt som blev lyckat? Har du blivit riktigt grundlurad själv?
    Berätta!!!

  • Svar på tråden Snart 1:a april - tips på bra bus?
  • Zimlis
    Sätt en lapp på din mans bil att det är någon som är ledsen för att han råkat backa in i/kört på bilen.. o låna ett mobilnr av en kompis (som givetvis är med på det hela)
  • tuzzla

    *asg* Det skulle absolut gå hem hos kidsen!!!!
    Tack för tipset!
    Fler?
    Hur lurar man maken?

  • Zimlis

    Just 1:a April brukar det dyka upp "spindlar i badrummet" o jag skriker som en stucken gris Ibland funkar det, men jag har på sistone börjat skratta o avslöjat mej.. måste hitta på nått nytt

  • Fotbollsmamma

    Min mamma gjorde så för mina bröder. de kör dessutom med både standardmjölk (röd förpackning) och mellanmjölk (grön förpackning) Så som hon (och de) skrattade när de berättade detta för mig hade jag gääärna varit med o sett deras reaktioner. har ännu inte gjort det här hemma för mina egna barn, men funderar ju på det i år..

  • Dodisens mamma

    När jag var liten gjorde jag ett bus som alla minns fortfarande idag jag gjorde hela familjens dag ganska svårhanerlig.. Bytte plats med saltet och sockret i sina behållare ..skäms än idag ju.

  • Fotbollsmamma

    Hur gick det? Här höll jag på att kissa på mig av skratt. Sonens min var helt outstanding med grön mjölk i glaset.. Sen tar det ett par dar för färgen att försvinna ur kroppen, märkte vi.. Glad Påsk på er!

  • EMMA H05

    Till: Snart 1.a april - tips på bra bus?

    Du kan säga att ni ska baka något, men när de tittar bort häller du i en massa salt. Tex när den ska in i ugnen.

  • tyrapau

    Hej! Jag har ett bra aprilskämt: säg till någon att Justin Biber ska vara med i One Diriction eller FO&O! Det är askul! Och skriker du bara APRIL APRIL DIN DUMMA SILL JAG KAN LURA DIG VART JAG VILL!

Svar på tråden Snart 1:a april - tips på bra bus?