• swartling

    Pappa grupp i Eskilstuna del 2

    Hej
     
    Vi är ett gäng glada pappor från Eskilstuna som träffas och hittar på en massa roliga saker.

    Vore kul om det fanns några fler pappor / blivande pappor som skulle vara intresserade av att vara med i vår grupp och byta lite erfarenheter och funderingar kring allt som kan vara av intresse.

    Tveka inte - skriv & joina  oss Cool

    Länk till den gamla tråden;
    www.familjeliv.se/Forum-6-79/m15452369.html

    & för er pappor som har en tillhörande mamma kanske denna tråd är av intresse;
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m17746620.html 
  • Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2
  • Coenraads

    Skrothandlare: Jag bor vid Munktell. Området heter inget vad jag vet mså vi brukar säga att vi bor vid Munktell Själv då?

  • Pappa Elvkvist

    Blir ju bara massa plansnack i andra tråden är inte så inne på det tyvärr... men bandy kanske är kul. Men kunde inte den här fredagen jobbade till 21:30 hade nice

  • swartling

    vi får se hur det blir med flyg prat  
    kan ju bli lite om sånna hihi
    man blir inte gammal

  • Wedde

    Coenraads: välkommen in i gänget.
    ang. sport o flyg: det är valfritt att få igång annat, här snackar vi fritt om allt. Sen att intresset just nu handlar mycket om ovanstående. Kör hårt.
    Swartling: har kollat runt lite på priser och Hob... är billigast. Funderar starkt på att inhandla ett. Plus ett x:ra acc. För f.. Swartling, det är ju Bf om 1h och 49min. Hur mår gumman? Börjar det blir nervigt? Håll oss underrättade.
    Pappa Elvkvist: välkommen på bandyn, där vi gubbar försöker att röra på fläsket och ha det riktigt roligt.

  • teller

    Hallå grabbar !!

    Vad sägs om att gå ut och ta en öl något veckoslut ?? Är det intressant eller ??
    Alla på tråden är ju inte intresserade av sport och flyg. Vore kul att träffa även Er som inte är med på bandyn och flyger plan.... Har ni något förslag på vad vi kan hitta på för att locka med Er ???

    Bra swartling att du tog tag i och bildade en ny tråd , vi får ju inte förlora varandra....

    // Teller

  • swartling

    teller  en öl det är givet ska vi bara öla eller ska vi öla och bowla Glad

    wedde vist börgar man bli nervig vi har ingen barn vakt. Om det blir i natt som
    kan komma hit kul va hihi. Patrik har ingen bil farmor o farfar är i danmark o
     dom kommer hem i morgon. Så jag man är lite nervig som sagt.

    Gubs ska vi ta en öl lista till någon helg ?? fram över  

    wedde denna då ??
    http://www.tradera.com/auction/Radiostyrt_/aid_39848254

  • Iggy 82a

    Hejsan Coenraads, alltid trevligt med nya i tråden.

    Jag är inte heller så sport intresserad, fast motorsport gillar jag men det räknas kanske inte på samma sätt.
    Musik gillar jag massor, har lirat sax i en massa år, mycket Jazz och senast var i ett Soul band där vi körde riktig gammal soul tex Aretha Franklin, James Brown mm.
    Hårdrock är dock det jag lyssnar mest på, mycket modernt och melodiskt som Angra, Pagans Mind och Kamelot, men mina gudar i läder och nitar är Judas Priest.
    Jag försöker också lira på mina gitarrer med blandad framgång.

    Själv så tycker jag att flygsnacket är skoj men jag förstår om det kan avskräcka från att skriva här så det vore skoj att blanda in andra ämnen, alla gillar vi olika saker och vi är ju bara några stycken som snackar flyg, vore skoj med lite musik- och sportsnack så alla får det dom vill ha.

    Öla och Bowla låter skoj, en rolig sport där man slipper springa ihjäl sig!:)

Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2