• Anonym (Hårig)

    Kan man köra hårborttagning med laser på könshåret?

    Jag har så mycket hår på könet, går en bit ner på låret och innanför yttre blygdläpparna, i rumpan och en bit upp på magen.

    Kan man köra med laser typ i rumpan o innanför yttre blygdläpparna? Nån som gjort detta?

    Jag vet att man kan köra vaxning men jag vill bli av med håret en gång för alla! Och det väger så fort också så det skulle bli dyrt för mig att springa och vaxa...

  • Svar på tråden Kan man köra hårborttagning med laser på könshåret?
  • Anonym (Hårig)

    Ingen som gjort det eller som vet?

  • Anonym

    bikinilinjen kan du fixa med laser! Tror att nära könet skulle göra för ont!!! För lasern gör ont oavsett vad alla säger

  • Jontes mamma

    Går går väl. Men det gör nog djävulskt ont. Jag gör laserbehandlingar i ansiktet och det gör ont.

  • Anonym (Hårig)

    Ok.. Ska försöka hitta en klinik och fråga vad de säger om man FÅR göra på de områden. Läste på en sida där stod det pris för bikinilinje och Bikinilinje Hela stod det.. Undrar om de menar hela könsområdet då..

  • Jontes mamma

    Hela könsområdet är det nog inte. Inte som brasiliansk vaxning. Jag tror inte många går med på att göra laserbehandlingar just på könet. Men bikinilinjen och upp på magen går nog bra. Stod det nåt om vad för lasermetod dom använde?

  • Anonym (Hårig)

    Det står att de använder Diodlaser

  • Jontes mamma

    Aha, enligt den jag går hos är det bättre än rubinlaser. Men bästa metoden är IPL. Så vill du ha ett bra resultat så leta efter nån som använder den.

Svar på tråden Kan man köra hårborttagning med laser på könshåret?